XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lekkere strain verb :D sterk!

• Like
Waarderingen: verb
Respect!

Nice squat man!

• Like
nette squat!

• Like
Ewa Cristiano Ronaldo, mooie Squat!
Diepte is alleen moeilijk te zien maar lijkt me net parallel. :p

• Like
Ik zou die haakjes wat lager doen.

Ewa Cristiano Ronaldo, mooie Squat!
Diepte is alleen moeilijk te zien maar lijkt me net parallel. :p

diepte is wel onder parralel volgens mij hoor, hij is er onder dan komt ie ietsje omhoog. en stopt ie even. daar zit ie op parralel volgens mij.

Diepte is zeker onder parallel ze. Dit was mijn eerste poging:

http://www.youtube.com/watch?v=q14cNMcKni8

Deze was beter gefilmd, maar niet diep genoeg. Daarom dat ik het nog eens geprobeerd heb... Ik voelde dat het een pak dieper was, en men maat en broer bevestigden dat het onder parallel was.

De haken zijn idd net iets te hoog, maar mijn trainingspartner is 1.87m dus 1 stand lager is te laag voor hem, en persoonlijk heb ik er niet zoveel last van om het op deze manier te doen... (ik train bb-gericht dus mijn gewichten zijn normaal niet zo hoog, dus niet echt moeilijk om op die manier in te haken)

Texas method, erg fijn systeem vind ik
je traint 3 dagen en dat is ook echt genoeg

Ma: 5 x 5 squat, 5 x 5 bench OF mp, 5 x 5 rows, 3 x 5 chins, 3 x 5 dips
rows en bench wissel je om de week af, zo zie je wel waarom, per keer dat je weer bij een nieuwe week aankomt doe je op welke oefening +2,5

wo: recovery dag. 3 x 3 front squat +2,5 iedere week, 3 x 3 bench OF mp (hetgeen wat je maandag niet deed, met hetzelfde gewicht waar je mee bezig was met 5 x 5), 3 x 3 rows zelfde gewicht als maandag.

vr: intensity dag dus max dag. back squat maxen naar heavy single/double/triple, bench OF mp (het geen wat je maandag deed) heavy single/double/triple, en deadlift ook maxen naar heavy single/double/triple

zo zijn 3 trainingen echt wel genoeg, loop steeds sowieso van dinsdag tot donderdag met spierpijn rond van de 5 x 5 squats

Mooie mijlpaal.

Huge cage ook

• Like
Sterk Verb en congrats! Een absolute mijlpaal een 200SQ.

• Like
hangen je rack pinnen niet iets te hoog? je moet op je tenen om hem te kunnen racken.

verder een sterke squat man

ik zie het ja, was in de war dacht dat ie spotters bedoelde dat die iets te hoog stonden haha :P

damn sterk Sanne!

Thanks mannen! Die 150 is in zicht! :D

valt nog wat winst op techniek te boeken. die 200 pak je eind van het jaar wel :)

Terug
Naar boven