- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze vliegen laag dit jaar?
Ziet er wel goed uit Fawaz, mag mss proberen de knieen nog goed naar buiten te drukken soms maar is lastig te zien zo. Ik zou zeggen opbouwen naar 5x5 met dit gewicht.

Ziet er goed uit Fawaz net wat gijs zegt knieen meer naar buiten drukken en miss wat meer met je kont naar achter zakken zodat je knieen achter je tenen blijven.

nette squats fawaz! ik vind ook nog steeds apart dat jij zo ver voor je tenen uit komt met die knieen, het zal wel nie zo veel uitmaken dat heb je al vaker gezegd en dat wil ik ook nie tegenspreken want gewichtheffers bij ons doen dit ook. maar toch lijkt het mij minder fijn. maar je houding is verder zeker netjes!

Je rug lijkt er vrij bol uit te zien alsof je deadlift.
Trek je je schouderbladen wel genoeg nar elkaar toe? Hoe is je arch? En je flexibiliteit in je rugwervels?
Aah, nog iemand die High Bar Squat. Belangrijkste opmerking die ik ook zou geven is knieën naar buiten duwen.
Ik trek me schouderbladen wel naar elkaar toe, tenminste ik probeer dat te doen en de spanning vast te houden. Me arch is k*t omdat me flexibiliteit ook zo k*t is.

Ik zie eigenlijk niet wat er mis is met je squats mino.
Bolle bovenrug valt toch wel mee?