Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

wat is er met vliegende vossen?

Noem jij hier vliegendevos een laagvlieger?

Proest en dan grappen over dat ik cable rows post in dit topic. Ga alsjeblieft nu eens wat massa aanzetten. De humor in je filmpje waardeer ik trouwens wel, ik heb zeker gelachen;)

hahahaha die gast is ook gelijk gebanned :roflol:

Ziet er wel goed uit Fawaz, mag mss proberen de knieen nog goed naar buiten te drukken soms maar is lastig te zien zo. Ik zou zeggen opbouwen naar 5x5 met dit gewicht.

Ziet er wel goed uit Fawaz, mag mss proberen de knieen nog goed naar buiten te drukken soms maar is lastig te zien zo. Ik zou zeggen opbouwen naar 5x5 met dit gewicht.

Denk dat ik nu wel zekers 3x5 kan. Maar eerst maar eens me wedstrijd draaien en dan weer volume maken inderdaad. Thanks. :)

Ziet er goed uit Fawaz net wat gijs zegt knieen meer naar buiten drukken en miss wat meer met je kont naar achter zakken zodat je knieen achter je tenen blijven.

nette squats fawaz! ik vind ook nog steeds apart dat jij zo ver voor je tenen uit komt met die knieen, het zal wel nie zo veel uitmaken dat heb je al vaker gezegd en dat wil ik ook nie tegenspreken want gewichtheffers bij ons doen dit ook. maar toch lijkt het mij minder fijn. maar je houding is verder zeker netjes!

Jongens, Fawaz Squat "high bar" hoor. :D

Je rug lijkt er vrij bol uit te zien alsof je deadlift.
Trek je je schouderbladen wel genoeg nar elkaar toe? Hoe is je arch? En je flexibiliteit in je rugwervels?

Ziet er goed uit Fawaz net wat gijs zegt knieen meer naar buiten drukken en miss wat meer met je kont naar achter zakken zodat je knieen achter je tenen blijven.

Ik Squat high bar dus nog meer naar achteren met me kont en ik maak er GM's van. :p

nette squats fawaz! ik vind ook nog steeds apart dat jij zo ver voor je tenen uit komt met die knieen, het zal wel nie zo veel uitmaken dat heb je al vaker gezegd en dat wil ik ook nie tegenspreken want gewichtheffers bij ons doen dit ook. maar toch lijkt het mij minder fijn. maar je houding is verder zeker netjes!

Ik Squat ook als een gewichtheffer lol.

Jongens, Fawaz Squat "high bar" hoor. :D

Bingo. ;)

Je rug lijkt er vrij bol uit te zien alsof je deadlift.
Trek je je schouderbladen wel genoeg nar elkaar toe? Hoe is je arch? En je flexibiliteit in je rugwervels?

Ik trek me schouderbladen wel naar elkaar toe, tenminste ik probeer dat te doen en de spanning vast te houden. Me arch is k*t omdat me flexibiliteit ook zo k*t is.

Ik vond het er netjes uitzien hoor. Arch vond ik lastig te zien met het donkere shirt aan maar ik heb niet het idee dat je onderin veel tailwhip had.
Zaten duidelijk wel nog meer reps in zoals je al aangaf :)

Aah, nog iemand die High Bar Squat. Belangrijkste opmerking die ik ook zou geven is knieën naar buiten duwen.

Aah, nog iemand die High Bar Squat. Belangrijkste opmerking die ik ook zou geven is knieën naar buiten duwen.

AH het mysterie achter jouw lage squat is verklaart bij deze!

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Ik trek me schouderbladen wel naar elkaar toe, tenminste ik probeer dat te doen en de spanning vast te houden. Me arch is k*t omdat me flexibiliteit ook zo k*t is.

als je dat weet, zou je dan niet mobility drills gaan doen en een foam roller kopen?

Ik zie eigenlijk niet wat er mis is met je squats mino.

Bolle bovenrug valt toch wel mee?

http://www.youtube.com/watch?v=mT67_8ox-pk

2-3 weken, elke trainingsdag en je bent er van af....
Thank me later! ;)

Edit: voor naar binnen vallende knieën zou je ook nog een mini band om de knieën kunnen doen (niet met de werksets maar met lichte opwarmsets)

Laatst bewerkt:
Oh sorry.. ik wist niet dat je boos werd. Je hoeft niet gelijk zo kattig te doen truus!

Terug
Naar boven