koef
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb geen respect voor mensen die de techniek van elke lifter/lifster afkraakt en zelf geen filmpjes durft te posten of aan wedstrijden mee durft te doen omdat zijn techniek helemaal bagger is.

Heb geen respect voor mensen die de techniek van elke lifter/lifster afkraakt en zelf geen filmpjes durft te posten of aan wedstrijden mee durft te doen omdat zijn techniek helemaal bagger is.
Goed, hij post wel filmpjes en heeft wel al wedstrijden meegedaan meen ik me te herinneren. Hiermee probeer ik Falstyr helemaal niet goed te praten maar hier komt ook veel onzin voorbij hoor.
Maar boeie moet dit een flame topic worden?! Of een topic waar iedereen z'n lifts / mening kan posten zonder persoonlijk aangevallen te worden ?
de cameraman kan wel zen eigen hijglijn beginnen of minder mac donalds eten![]()

Zeg je dat nu omdat je er een stijve plasser van kreeg?**** man... 160 attempt is sowieso al bruut. de cameraman kan wel zen eigen hijglijn beginnen of minder mac donalds eten![]()
Zeg je dat nu omdat je er een stijve plasser van kreeg?
**** man... 160 attempt is sowieso al bruut. de cameraman kan wel zen eigen hijglijn beginnen of minder mac donalds eten![]()

lol, george zei net ind dat jij het was. i didnt know![]()
Een vogeltje dat zingt moet je niet in de bek kijken.

lol, george zei net ind dat jij het was. i didnt know![]()