Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

misschien nog wat meer spanning proberen te zetten voordat de pull begint

techniek zag er juist heel goed uit! zag het van de zijkant. miss klein beetje meer spanning op de rug maar dit is minimaal denk ik.
nette lift hoor Sanne! wel vond ik dat ie er zwaarder uit zag dan hier opt filmpje ? ik had me camera ook gewoon bij kwam ik later achter :mad:

Hahaha, laatste puntjes op de I zetten.

hij zal de i bedoelen, want de I heeft geen puntje

als het kalf verdronken is, dansen de muizen op tafel.

gewoon de laatste puntjes op de I zetten

Jij moet je eigen lifts filmen en daar commentaar op hebben
want bij jou staat er nog helemaal geen i en ook geen puntje whaha

meneer negatief je zou Sanne is een compliment moeten geven voor wat ze lift op een wedstrijd. (Want jij was er weer niet bij)

oude koeien in de pot vinden

Een vogeltje dat zingt moet je niet in de bek kijken.

dat doet jimmyneutron je niet na :) sterk

gefeliciteerd met je PR Sanne !! erg sterk !!

Jij moet je eigen lifts filmen en daar commentaar op hebben
want bij jou staat er nog helemaal geen i en ook geen puntje whaha

meneer negatief je zou Sanne is een compliment moeten geven voor wat ze lift op een wedstrijd. (Want jij was er weer niet bij)

mr. arrogante ego. hou gewoon je domme opmerkingen voor je ipv alleen maar selectief te lezen wat jou uitkomt om een rel proberen te starten. doe even niet zo puberaal ventje, want as usual weet je niet waar je het over hebt.

heb Sanne gewoon positief compliment gegeven op haar prestatie met daarna nog gezegd dat ze de 200 haalt eind van dit jaar als ze zo door gaat. de puntjes op de i waar ik het over heb komt vanzelf als ze de oefeningen zo blijft doen als ze doet. De details sluipen er pas in als je de oefeningen veel en vaak doet. een beweging aanleren is eitje, maar de oefening zelf leer je pas na een jaar of 2-3 dmv doen. Maar dat snappen arrogante kwallen zoals wesley niet.

Laatst bewerkt:
mr. arrogante ego. hou gewoon je domme opmerkingen voor je ipv alleen maar selectief te lezen wat jou uitkomt om een rel proberen te starten. doe even niet zo puberaal ventje, want as usual weet je niet waar je het over hebt.

heb Sanne gewoon positief compliment gegeven op haar prestatie met daarna nog gezegd dat ze de 200 haalt eind van dit jaar als ze zo door gaat. de puntjes op de i waar ik het over heb komt vanzelf als ze de oefeningen zo blijft doen als ze doet. De details sluipen er pas in als je de oefeningen veel en vaak doet. een beweging aanleren is eitje, maar de oefening zelf leer je pas na een jaar of 2-3 dmv doen. Maar dat snappen arrogante kwallen zoals wesley niet.

dude laat je nou is niet uitlokken ...hier doet iedereen het voor!

Terug
Naar boven