Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wie is hier nou puberaal bezig? Wie verschuilt zich nou? Waarom reageer je dan anoniem op mijn youtube filmpje? En ja dat was af-krakend. Jij zou lekker helemaal nergens op moeten reageren of zogenaamd opbouwende kritiek leveren.

ga lekker elders huilen. ik verschuil me nergens in tegenstelling tot sommigen. je lijkt net een gebroken LP die zichzelf blijft herhalen. oh nee iemand reageert "negatief". nu ga ik elke keer hem lastig vallen met onzin. als er iemand niet moet reageren ben jij en je andere rellende holmaatjes het wel. ;)

Inderdaad. wat een trieste figuren. niks anders dan uitlokken en rellen. ga je er op in gaan ze alleen maar zeuren over niks en dingen verdraaien.

Laatst bewerkt:
ok stop gwn ook met happen dan

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.685
ga lekker elders huilen. ik verschuil me nergens in tegenstelling tot sommigen. je lijkt net een gebroken LP die zichzelf blijft herhalen. oh nee iemand reageert "negatief". nu ga ik elke keer hem lastig vallen met onzin. als er iemand niet moet reageren ben jij en je andere rellende holmaatjes het wel. ;)

Inderdaad. wat een trieste figuren. niks anders dan uitlokken en rellen. ga je er op in gaan ze alleen maar zeuren over niks en dingen verdraaien.

Leef lekker door in je fantasie wereld hier op DBB ****ing internetheld.

Het was ooit zon mooi topic........

Misschien het grote E-beef topic beginnen?

Wahahaha het gaat maar door.. :roflol:

Hoop dat er vanavond veel gaan trainen en we een pak mooie nieuwe filmpjes krijgen.

@Sanne: Well done

Ik wil mezelf wel op de loopband filmen ?

ik zal mijn db presses wel filmen in een healthcity met curlende jongens achter me :D

Dan ben ik wel benieuwd wanneer we jou in actie gaan zien. Met je perfecte techniek daar kunnen wij nog wat van leren JP ;)

epic battle wie gaat het laatste woord hebben? ik zet m'n geld op een mod :D
het word idd tijd dat de mods reageren,die 2 moeten rekening houden dat duizenden deze topic lezen met de bedoeling filmpjes te zien.
is ook geen goeie reclame voor de site uitraard.eens oneens zijn en schelden ok,maar geen 5 blz lang met dezelfde 2,3 personen.
hopelijk terug filmpjes nu:)

Laatst bewerkt:
post dat filmpje vanop de loopband maar. Is beter dan wat het nu is.

Terug
Naar boven