MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

tis maar wat je closegrip noemt ;)
en je toucht redelijk laag niet ? is dit toegelaten ? (ben zelf k*tbencher)

sterke shit :p

Exact, handen zijn binnen de ringen. Reguliere grip is middelvinger op de ringen, dus aanzienlijk breder. Het was me eigenlijk nooit echt opgevallen, maar dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik zelf het filmpje terug zag. Wellicht dat het ook aan de grip ligt, met een wijdere greep touch ik gevoelsmatig hoger. Thanx man.

Dat heb ik ook. Laatst zat er nog magnesium op m'n stang, en door de afdruk op me shirt viel het me op hoe laag ik eigenlijk touch met close grip. Met wijdere grip touch ik een goede 5-10cm hoger.

Enne.. 17x115 is gaaf!

Nice cgbp....mijn reguliere grip is 1.5 duim van het gladde...jouw cg is mijn normale/ medium bench

ik bench altijd zo:p;glose grip is bij mij stand van handen binnen de ellebogen,max 40 cm van elkaar.
maar los daarvan wel ****ing sterk natuurlijk!:eek::cool:

17x115kg is zeker nice!

Netjes die repout. Zulke filmpjes (repouts dus) moesten hier vaker voorbijkomen.

Is idd ook mijn regulieren grip zo. Close grip noem ik tegen glad aan. Super sterk en idd het ziet er ook vloeiend uit, dat motorpatroon zit er wel in gebakken!

Nee zo laag is niet toegestaan. Moet wel in de buurt van je borstbeen blijven.

Die grip is mijn medium/neutral grip breedtje.
Normaal pak ik hem wat breder met pink op de ringen
small/close grip is dan met index vinger tegen het gladde deel. sommige doen het nog smaller.

Laatst bewerkt:
Nee zo laag is niet toegestaan. Moet wel in de buurt van je borstbeen blijven.

Die grip is mijn medium/neutral grip breedtje.
Normaal pak ik hem wat breder met pink op de ringen
small/close grip is dan met index vinger tegen het gladde deel. sommige doen het nog smaller.

Dit hangt geheel van de bond af waarvoor je tilt, en hoe streng de scheidsrechters zijn. Het is dus behoorlijk generaliserend om te zeggen dat het niet is toegestaan. En "in de buurt van je borstbeen" is ook vaag. NPB hanteert geloof ik dat het niet onder je borstbeen mag zijn. PL holland doen ze daar wat minder moeilijk over, terwijl echte belly-benches daar gewoon afgekeurd worden hoor!

cgbp hoort ook gewoon op belly te touchen imo..

Dit hangt geheel van de bond af waarvoor je tilt, en hoe streng de scheidsrechters zijn. Het is dus behoorlijk generaliserend om te zeggen dat het niet is toegestaan. En "in de buurt van je borstbeen" is ook vaag. NPB hanteert geloof ik dat het niet onder je borstbeen mag zijn. PL holland doen ze daar wat minder moeilijk over, terwijl echte belly-benches daar gewoon afgekeurd worden hoor!
Hij doelde denk ik op het woord "k*tbencher". Zo laag mag het niet.

cgbp hoort ook gewoon op belly te touchen imo..
cgbp hoort ook close grip te zijn :p

Hij doelde denk ik op het woord "k*tbencher". Zo laag mag het niet.

cgbp hoort ook close grip te zijn :p

wat voor hem close grip is hoeft voor jou toch geen close grip te zijn.
en cgbp zal hij wel niet als wedstrijd grip gebruiken dus maakt niet uit waar die touched

bij een cgbp kun je meestal niet op borst touchen als je de beste bewegingsbaan wil hanteren

Gaan we nou van elk filmpje een discussie maken :P

Sterk hoor ruben ;)

17x115 is ****ing sterk.

welke grip het ook is, 17x115 in nette reps blijft sterk

Sterke Bench, Ita-beestje.

Terug
Naar boven