Myo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Close Grip Benches doen we op schouderbreedte. We hebben alleen allemaal afgesproken dat iedereen mijn schouders aanhoudt. Ik hoop dat dit alle discussies naar tevredenheid beslecht....lol

Je gebruikt wel een smalle stand. Heb je daar een bepaalde reden voor of zo?http://www.youtube.com/watch?v=LUwtCxzPCRU
160 dl x 5
Bam op 3 maanden van mn 1 rm een 5 rm gemaakt en mn techniek sterk verbeterd

Wat is je 1RM nu?Ja, zo nu en dan. Nu bijvoorbeeld. En 2 posts geleden. Jij?
Big Matthieu lift ook zo volgens mij. Ik kan me nog een 270kg deadlift herinneren iig.Mooie progressie en reps zien er netjes uit.
Opvallende stand van je voeten, heb het nog niet eerder gezien.
Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, en het voelt best wel goed. Ik heb wel redelijk lange benen, ik weet niet of dit een voor of een nadeel is bij deze voetenstand.Big Matthieu lift ook zo volgens mij. Ik kan me nog een 270kg deadlift herinneren iig.
---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------
Ik dacht dat je zo makkelijk legdrive in je lift kan krijgen.
Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, en het voelt best wel goed. Ik heb wel redelijk lange benen, ik weet niet of dit een voor of een nadeel is bij deze voetenstand.
Close Grip Benches doen we op schouderbreedte. We hebben alleen allemaal afgesproken dat iedereen mijn schouders aanhoudt. Ik hoop dat dit alle discussies naar tevredenheid beslecht....lol
Ik denk dat ik niet breder kan staan binnen die loodrechtlijn van de armenhaha en welke discussie?
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
Mooie effort idd! Over die voetenstand, heel sommigen prefereren dat maar in principe zou ik iets breder aanhouden vanwege 2 redenen. 1 Beter evenwicht 2 Als je iets breder staat binnen de loodrechtlijn van je armen is je ROM een fractie kleiner.

Waarom dan?denk dat dat niet uit maakt, als je lang bent kan je natuurlijk beter sumo liften, maar als je dan toch conventional lift zal nog klein beetje extra smaller niet erg zijn. dat maakt minimaal verschil.
Waarom dan?
Sumo of conv. liften heeft alleen te maken met biomechanischehefboomverhoudingen dan absolute lengte.