AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

heavy weight! ook lekker weertje voor buiten training :p

Hoeveel weegt hij?

Bedoel Sven bij die floorpress.

+-110kg momenteel.

en nu?

Haha Mo gestoorde kerel dat je bent. :roflol:
Anders kom je eens een keer langs bij Simson voor wat indoor shit. ;)

Ben jij er ook bij in maart Thomas?

Leef je nog?

Je antwoorden Mark,

Ja

zo ongeveer :P

Mijn 17x122 deadlift. Ik ben niet helemaal tevreden met de form. Ik dacht schouders iets meer over de bar en minder snel mijn kont omhoog hoewel dat moeilijker is om direct toe te passen. Tips?

http://www.youtube.com/watch?v=PQF9Qmr-XOo

meer spanning zetten, je kont komt eerst een stuk omhoog en dan pas komt de bar in beweging

indd , je zet jezelf in de juiste "vertrek"posititie en net voordat je gaat pullen ,trek je toch die kont te ver omhoog en trek je em volgens mij meer uit je glutes weg dan je onderrug( 70/30% verhouding) ik zou zeggen concentreer je op die houding ,die je hebt net voordat je aan die lift off begint..bevries die houding zet alles opspanning, hap lucht en gas!...verder ist wel nette prestatie goed tot et gaatje.

naar mate je moe begint te worden gaat de vorm vrij snel achteruit zie ik. de eerste reps gaan allemaal solid. vanaf rep 10 ongeveer raak je buiten adem en word je moe en dat komt je vorm niet ten goede..

ben je al begonnen met oly lifts?

Thanks voor de feedback gasten. Ik heb daar eigenlijk altijd last van gehad. Volgende keer meer spanning proberen te houden.

@ Leeman: ja zeker! Word nu gecoacht door Kingcain, een trainingsmaat en forummember. Teringvet en der neu Power Perfect zijn al onderweg! Jij gaat ook wel lekker met de cleans of niet?

Veel te veel rust tussen je reps man. Je moet het aantal keer dat je adem houdt tussen je sets gewoon consistent houden (met Wendler). Het is niet de bedoeling dat het één absurde breathing set wordt.

Dat wist ik helemaal niet? Vond het al een beetje grijs gebied.

Ik kan btw nu weg van werk dus ga zo trainen ipv savonds.

Dude, nice faciliteit, waar is dat?

Terug
Naar boven