MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Thanks voor de feedback gasten. Ik heb daar eigenlijk altijd last van gehad. Volgende keer meer spanning proberen te houden.

@ Leeman: ja zeker! Word nu gecoacht door Kingcain, een trainingsmaat en forummember. Teringvet en der neu Power Perfect zijn al onderweg! Jij gaat ook wel lekker met de cleans of niet?

kingcain? die doet dus blijkbaar al aan gewichtheffen? cleans gaan wel goed opzich, alleen heb niet echt de mogelijkheid om echt te gewichtheffen (qua bar, plates, geen platform en niet mogen droppen etc)

Dude, nice faciliteit, waar is dat?

USC in Amsterdam op Sciencepark. Ja het materiaal en dat gewichthefhok is eigenlijk ideaal maar dat vergeet ik wel eens als we weer eens ons eigen magnesium moeten gebruiken of als de choco niet meer in pakken mag worden meegenomen. Maar er moet altijd wat te kankeren blijven natuurlijk.

kingcain? die doet dus blijkbaar al aan gewichtheffen? cleans gaan wel goed opzich, alleen heb niet echt de mogelijkheid om echt te gewichtheffen (qua bar, plates, geen platform en niet mogen droppen etc)

Ja hij is niet erg bekend op het forum maar hij doet al een tijdje aan gewichtheffen en heeft een zooitje roeiers in zijn tijd gecoacht en nu mij:)

Tja dat is wel een heel groot nadeel. Er zal wel niks in de buurt zitten waar je dat wel kan doen of wel?

230 bankdruk

[Link niet meer beschikbaar]

PR. In nieuw shirt (bedankt uncleZ). Niet wedstrijd approved (niet lang genoeg stil gehouden beneden, kont misschien iets omhoog, alhoewel ik dat moeilijk te beoordelen vind met die lange flabberbroek) maar ben er wel verdomd blij mee.
Roept u maar!

Damn, zodra je stabiel bent heb je hem, hij was feitelijk al gelockt?

Edit: ik had het over chewie's filmpje uiteraard.

yep die eerste zeker...kwestie van timing en de juiste baan houden. Kracht is er iig :)

jezus george, wat een naai fail.

@ tymboo: freaking nice.

@ Tymboo, best goede uitvoering toch voor een training.

Nice bench en squat mannen!

sterke skwat man!

never underestimate an Android in progress, cor

Nette lifts.

@George: ga dan godver op dat grote platform, nu doe je hetzelfde als CP vorige keer :roflol:

@Tymen: easy nog man, en die kerel achter je komt me bekend voor. Volgens mij heeft hij mij weleens verslagen :D

Sterke lifts mannen. George man zuur voor je:p Geeft me wel motivatie om ook de 155 te proberen.....

Tymboo super sterk en strak! Ik zou zelf er wel 2 spotters naast zetten denk ik.

Grijs gaat echt lekker.

Thnx Gijsie! ben benieuwd

Thanks mate. Tja, ik zou ze er ook graag naast hebben... Maar er lopen bij ons in de sportschool hoofdzakelijk van die boneheads rond die al aan die halter beginnen te trekken voordat je begonnen bent met douwen. Als we geschikte personen kunnen vinden staan ze er wel

Is niet echt een geschikt moment voor toppen op push / jerk in mijn schema nu daarvoor komt het te vaak in conflict met de LB dagen. Vandaar de strict presses nu bij mij. Maar als ik wat uitgerust ben op LB zal ik er een gooi naar doen.

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Thanks mate. Tja, ik zou ze er ook graag naast hebben... Maar er lopen bij ons in de sportschool hoofdzakelijk van die boneheads rond die al aan die halter beginnen te trekken voordat je begonnen bent met douwen. Als we geschikte personen kunnen vinden staan ze er wel

Duidelijk, ken de situatie.

Terug
Naar boven