XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lekker getild vandaag vandaag Sanne! top! ook netjes op je bank, je laat hem niet meer inzakken zoals je op het begin deed. dit scheelt.

Super sterk en die laatste beurt op dl hadden jullie zeker uitgerekend voor de winst of niet?

Beter 2,5 kg dan helemaal niks. :)

staat al in ander topic, maar toch maar even hier ook posten, kritiek op de deadlift if you please (zolang die maar opbouwend is :D) vooral troubles met de lockout, opmerkingen die ik al kreeg:
- resistance bands en chains voor de lockout
- meer starten op glutes en benen, ik vermoed dan langer blijven "zitten" zeker?

http://www.youtube.com/watch?v=Isv6VKxyYMY

Je start hoogte is goed, echter het begin puntje is al dat de barbell net voor het midden van de voet wordt losgetrokken en daardoor stijgen je heupen al sneller. Dan zijn je benen bij 30 sec net voor de knie al helemaak gestrekt en kom je tekort om hem zonder benen helemaal te locken.

dus
1 Barbell op goede punt boven de voet positioneren
2 Borst harder erin duwen om rechtop te blijven en niet te snel die heupen te laten stijgen

wat gijs zegt +

als je toch gaat hitchen ,wat ik uit mijn maximale hitch ervaring weet, dat als je halverwege beslist te thighriden..schommel dan nie na voren en na achter met je torso..hou je UB gewoon max na achteren als je de knie gepasseert ben..en zet af met je benen met de barbell glijdend op je quads en indd dus borscht max na voren drukken om in uiteindelijke lockout stand te komen..das beetje hoe ik et zie verder.. nice job!

wrm de fock staan die dudes daar zo stil en vriendleijk bij..waar is de RAGE!!! :P

als je toch gaat hitchen ,wat ik uit mijn maximale hitch ervaring weet, dat als je halverwege beslist te thighriden..schommel dan nie na voren en na achter met je torso..hou je UB gewoon max na achteren als je de knie gepasseert ben..en zet af met je benen met de barbell glijdend op je quads en indd dus borscht max na voren drukken om in uiteindelijke lockout stand te komen..das beetje hoe ik et zie verder.. nice job!

wrm de fock staan die dudes daar zo stil en vriendleijk bij..waar is de RAGE!!! :P

wou eigenlijk niet hitchen maar eens ik omhoog ging wou ik het gewicht ook niet meer neerleggen :D
en de RAGE? tja, misschien waren ze onder de indruk van mijn kuiten:eek::D
nog jonge kerels hoor, maar ondanks de stilte wel gemotiveerd, kheb toch bloed gezien na één van hun z'n sledpull met chains :D
maarreuh, wat die positie van de voeten en benen betreft, ik dacht dat ik de bar sowieso zo dicht mogelijk tegen m'n schenen moest trekken en die schenen ook zo recht mogelijk houden, niet dus dan?

Laatst bewerkt:
haha het laatste wat je meot doen als je het gewicht loskrijgt is neerleggen,,nee maar over die dudes was een grapje..maar ook hitchen is een kunstvorm..tis alleen beetje underrated,,als je goed kan hitchen heb je zowieso een pluspunt voor op iemand die niet kan hitchen en zo moe je et zien;)

da van die kuiten kan nog best is nogtands ooghoogte voor onzen woop:P
als iedereen als jou was mo dan was het one crazy world;)

het leek nu alsof je te snel op hitchen over ging david, als je nog ff doortrekt en goed naar achter blijft hangen en pas hitcht als je echt helemaal vast zit gaat ie denk ik makkelijker..

Lekker getild vandaag vandaag Sanne! top! ook netjes op je bank, je laat hem niet meer inzakken zoals je op het begin deed. dit scheelt.

Thanks Jorg. Inderdaad dat scheelt echt een hoop.

Super sterk en die laatste beurt op dl hadden jullie zeker uitgerekend voor de winst of niet?

:D yeaah Gijs, ging lekker he gister. Ja klopt, met die 172,5 kg kon ik nog NL kampioen worden, is niet gelukt maar was het proberen waard.

wou eigenlijk niet hitchen maar eens ik omhoog ging wou ik het gewicht ook niet meer neerleggen :D
en de RAGE? tja, misschien waren ze onder de indruk van mijn kuiten:eek::D
nog jonge kerels hoor, maar ondanks de stilte wel gemotiveerd, kheb toch bloed gezien na één van hun z'n sledpull met chains :D
maarreuh, wat die positie van de voeten en benen betreft, ik dacht dat ik de bar sowieso zo dicht mogelijk tegen m'n schenen moest trekken en die schenen ook zo recht mogelijk houden, niet dus dan?

Jawel maar je kunt de bar naar je onderbenen doen of je onderbenen naar de bar. Jij doet beide een beetje na het lostrekken. Maar het moment van lostrekken zelf klopt net niet, mede omdat je rolt. De bar moet over het midden van de voet gepositioneerd zijn. Als je dan naar beneden zakt om de bar vast te pakken touchen je schenen de bar vanzelf.

Laatst bewerkt:
Je 1e video is prive, Mike.

Terug
Naar boven