jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) vooral troubles met de lockout, opmerkingen die ik al kreeg:
als je toch gaat hitchen ,wat ik uit mijn maximale hitch ervaring weet, dat als je halverwege beslist te thighriden..schommel dan nie na voren en na achter met je torso..hou je UB gewoon max na achteren als je de knie gepasseert ben..en zet af met je benen met de barbell glijdend op je quads en indd dus borscht max na voren drukken om in uiteindelijke lockout stand te komen..das beetje hoe ik et zie verder.. nice job!
wrm de fock staan die dudes daar zo stil en vriendleijk bij..waar is de RAGE!!!![]()

wrm de fock staan die dudes daar zo stil en vriendleijk bij..waar is de RAGE!!!![]()

Lekker getild vandaag vandaag Sanne! top! ook netjes op je bank, je laat hem niet meer inzakken zoals je op het begin deed. dit scheelt.
Super sterk en die laatste beurt op dl hadden jullie zeker uitgerekend voor de winst of niet?
yeaah Gijs, ging lekker he gister. Ja klopt, met die 172,5 kg kon ik nog NL kampioen worden, is niet gelukt maar was het proberen waard.
maar moest even tot je door dringen. en dat heeft het nu gedaan! op naar de 75 he!wou eigenlijk niet hitchen maar eens ik omhoog ging wou ik het gewicht ook niet meer neerleggen
en de RAGE? tja, misschien waren ze onder de indruk van mijn kuiten
nog jonge kerels hoor, maar ondanks de stilte wel gemotiveerd, kheb toch bloed gezien na één van hun z'n sledpull met chains
maarreuh, wat die positie van de voeten en benen betreft, ik dacht dat ik de bar sowieso zo dicht mogelijk tegen m'n schenen moest trekken en die schenen ook zo recht mogelijk houden, niet dus dan?