AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

thnx mo/pv/gijs

@ gijs trouwens ik geloof dat die 10cm een grapje was van lex om mij te kloten:P

soon domie, soon ;) good job son

trouwens akward wide stance heb je ineens

http://www.youtube.com/watch?v=1fSK7TeNQVs

Iemand een idee waarom ik bij die laatste achterover viel? Heb ik nooit eerder gehad... Volgens Steve (Loncke) zou het te maken kunnen hebben met het veren van de bar die ik niet gewend ben?

Volgens mij leunde je gewoon teveel naar achteren waardoor je voeten loskwamen?

mooie prestatie hoor!

Over je 220 squat: ik zie dat je wel afzet met je quads, maar niet tegelijkertijd je heupen naar voren duwt wanneer je weer voorbij par gaat. Dat is de oorzaak.

Dus meer je heup naar voren duwen bij het omhoogkomen. De kracht zat er sowieso!

Fok, zo makkelijk en ook niet eens hars.. Nice man !

Haha WTF Jitse man super sterk en Arno staat er bij volgens mij. Deed hij het ook even voor?

Fok, zo makkelijk en ook niet eens hars.. Nice man !

Tnx :)

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Haha WTF Jitse man super sterk en Arno staat er bij volgens mij. Deed hij het ook even voor?

Haha nee die was er niet, Marcel Elsinga was ff Spielberg. Maar ging lekker indd. 120 kg gaat ook al over een yoke van 1m75 hoog heen.

Lig jij al wat op koers voor Noord?

Jawel wel op koers. Alleen weten we nog steeds geen onderdelen.....................

shit man nice die stone!

Vind het eigenlijk niet kunnen. Simpel als wat. Heb Marcel ook gemaild dat er een vaste termijn moet komen voor kwalificaties en finale. Onze wedstrijd van Bruisend Brielle is in Augustus en is nu al bekend. Voor de Arnold Classic bereidde Shaw zich ook 12 weken voor en wist de onderdelen dus ook al 12 weken. Waarom weten we hier nu 4 weken vantevoren nu nog niks? Beetje vreemd.

Vind het eigenlijk niet kunnen. Simpel als wat. Heb Marcel ook gemaild dat er een vaste termijn moet komen voor kwalificaties en finale. Onze wedstrijd van Bruisend Brielle is in Augustus en is nu al bekend. Voor de Arnold Classic bereidde Shaw zich ook 12 weken voor en wist de onderdelen dus ook al 12 weken. Waarom weten we hier nu 4 weken vantevoren nu nog niks? Beetje vreemd.

Ja je hebt gelijk.

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

:)

Terug
Naar boven