Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

:roflol:

die linker is warming up deadlifts

Nice clean man !

ik vind je jerk juist wel mooi, clean vind ik er een beetje vaag uitzien met dat vroege hoge sprongetje :p wel sterk bezig uiteraard

Volgens mij plaats je de barbell na je clean iets te laag op je borst waardoor je bij het dip een beetje naar voren leunt. Probleem heb ik ook denk dat je dat kan fixen door na het omhoog komen met de clean de barbell ietsjes meer naar achteren gooit zodat je de barbell ook iets hoger opvangt.

chreiz twijfelde zeker over de diepte van zijn squat? Die lijkt me toch duidelijk onder parallel.

Idd gewoon onder par, @ sanne wtf

wtf :P

whaha dat laatste filmpje super commentaar. Op het einde heeft ie alles nagewogen op de weegschaal en was idd 90kg.

jullie zijn echt een gruwelijk sterk stelletje josti's ook man:P

Volgens mij plaats je de barbell na je clean iets te laag op je borst waardoor je bij het dip een beetje naar voren leunt. Probleem heb ik ook denk dat je dat kan fixen door na het omhoog komen met de clean de barbell ietsjes meer naar achteren gooit zodat je de barbell ook iets hoger opvangt.
Klopt, ik ga het proberen. Je ziet ook weleens lui hun grip verbreden voor de jerk op dat moment.
Danku
ik vind je jerk juist wel mooi, clean vind ik er een beetje vaag uitzien met dat vroege hoge sprongetje :p wel sterk bezig uiteraard

Vroege sprongetje? :P

Wat ik zelf zie:
1. Arch mag beter, maar dat komt ook doordat de schijven een paar cm onder de oppervlakte liggen omdat mijn platform verdoet is.
2. Kont komt te snel omhoog.
3. Te weinig de heupen erin/bar te ver van het lichaam bij extensie.
4. Voeten gaan te ver naar buiten bij het vangen i.p.v. te squatten.
5. Misschien dip ik iets te ver vóór de jerk.
6. Ik val inderdaad iets naar voren bij het dippen.
7. Lichte press-out.

Verder ben ik wel tevreden :o

Welke 10 cm? Gewoon goed. Sterk Domie, ik heb er helemaal vertrouwen in met Brielle, we gaan je sterker zien dan ooit!

sterke squat prostaatstoter!

nice squat!

Terug
Naar boven