MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik denk dat je gewoon niet durft te zakken, dat pak is echt niet te klein als ik hem al bijna aan kreeg.

Ik denk dat je gewoon niet durft te zakken, dat pak is echt niet te klein als ik hem al bijna aan kreeg.

oke
zal over een week nog eens testen dan
morgen doe ik ff 1 deload training tussendoor (ub) anders kan ik zaterdag niet knallen denk.

en dan over 1 week nog eens zwaar gaan

nu niet meer

hopelijk heeft iemand tips.
ben benieuwd of het pak niet "te klein" is
als ik met 200kg niet eens dieper kom hoeveel kg dan wel

Combinatie van wennen en durven. Ik denk dat er bijna niemand is die bij de eerste keer geared squatten meteen goed op diepte komt. Ik weet niet waar je het pak vandaan hebt, maar normaal gesproken kies je je maat naar gelang je lichaamsgewicht. Dus daar kan het haast niet aan liggen. Gewoon veel mee trainen en durven je lichaam naar beneden te "trekken". Pak moet zich ook nog naar je lichaam vormen. Zal steeds beter gaan. Verstandig trouwens om hier pas na het NK mee te gaan trainen, er zijn er genoeg die vlak voor zo'n grote wedstrijd ineens zo'n pak aan gaan trekken, en dan totaal niet op diepte komen.

Dit pak is 2e hands, was van iemand van 94kg bij een kleinere lengte.

+1, je moet gaan durven om in het pak te gaan zitten/hangen, ik weet niet hoe het met een squat suit werkt, maar met een bench shirt is dat ook zo.
Je kan me niet vertellen dat je dit pak aan krijgt en dan op zo hoog in de beweging al niet meer verder kan zakken.

nice fsq mike, zag er easy uit

Combinatie van wennen en durven. Ik denk dat er bijna niemand is die bij de eerste keer geared squatten meteen goed op diepte komt. Ik weet niet waar je het pak vandaan hebt, maar normaal gesproken kies je je maat naar gelang je lichaamsgewicht. Dus daar kan het haast niet aan liggen. Gewoon veel mee trainen en durven je lichaam naar beneden te "trekken". Pak moet zich ook nog naar je lichaam vormen. Zal steeds beter gaan. Verstandig trouwens om hier pas na het NK mee te gaan trainen, er zijn er genoeg die vlak voor zo'n grote wedstrijd ineens zo'n pak aan gaan trekken, en dan totaal niet op diepte komen.
Oke, duidelijk
ik zal volgende keer proberen dieper erdoorheen te gaan, maar wil me eigne niet laten forceren door het pak
de enige keer dat ik het eerder aan heb gehad. ging ik wel bijna op diepte maar toen forceerde ik en ging me rechter knie/hele been bijna naar binnen. das niet de bedoeling dus

+1, je moet gaan durven om in het pak te gaan zitten/hangen, ik weet niet hoe het met een squat suit werkt, maar met een bench shirt is dat ook zo.
Je kan me niet vertellen dat je dit pak aan krijgt en dan op zo hoog in de beweging al niet meer verder kan zakken.
Oké. volgende keer met een fris cns maar eens proberen

nice fsq mike, zag er easy uit
thnx jonathan

Weet niet wat je nu als warming up gedaan heb... maar trek hem volgende keer meteen aan. Doe hem 1 keer helemaal aan, trek jezelf even goed in je pak en doe dan het bovenstuk los, dan ga je opwarmen met een half pak en met 160 ofzo doe je het hele pak aan... je zult zien dat ie dan door al het opwarmen met pak steeds beter is gaan zitten, zodat als je zware gewichten gebruikt je sneller en mooier op diepte komt

nice ffsq mike

En beestige lifts weer van Jules !!

Very impressive axle.

Weet niet wat je nu als warming up gedaan heb... maar trek hem volgende keer meteen aan. Doe hem 1 keer helemaal aan, trek jezelf even goed in je pak en doe dan het bovenstuk los, dan ga je opwarmen met een half pak en met 160 ofzo doe je het hele pak aan... je zult zien dat ie dan door al het opwarmen met pak steeds beter is gaan zitten, zodat als je zware gewichten gebruikt je sneller en mooier op diepte komt
Thnx voor de tip
ik ga binnenkort ook eens bij simson met het pak trainen met ziyed
en zal hem de eerstvolgende keer als ik naar papendal ga ook meenemen

nice ffsq mike

En beestige lifts weer van Jules !!
Thnx Frank

Heb me vandaag hartelijk geamuseerd over de volgende post in zn trainingslog:

MrSmall said:
Just out of curiosity whats a day's average eating/drinking for you Marko?
And don't sell yourself short, you're an awesome lifter.

Mark Clegg:
Hard to say really .. Quite inconsistent ..

Breakfast - always one egg on a toast, pint of milk. Then another meal around 10:30 ..
After training - Protein drink.
Evening - just recently cut down to 4 beers per night except Mon and Wed when I work a late shift I have no beer.

Tea time used to have whatever the missus made but she's back on slimming world so I've been knocking the s**t out of steak 3-4 times a week which is far too much red meat I know but what can I say I love a rare steak - pasta other days . Take away Chinese/Indian twice a week ..

Dinner time - Mr spuds / Subway / McDonalds ..

I only eat when I'm hungry .. This is a rule I normally go by .

I'm actually disgusted by the way some people eat .. It actually annoys me for some reason.

I have without doubt got an eating disorder of some kind.

Prachtig, just recently cut down to 4 beers per night... En dat zijn echt geen pijpjes daar van 0,2L... :D:D:D

Mike dieper moet je echt wel kunnen komen maar dan zul je wat meer in het pak moeten liften. Die van mijn zit erg los maar kom als ik echt wil met 180 op diepte.

Begint wel rage te worden lijkt zo iedereen traint opeens geared zelfs veel lui die niet eens competitief bezig zijn.

Volgens mij omdat iedereen onder elkaar wel erg competitief is hier ;)

Noem mij er eens 1 op die het niet voor wedstrijden doet dan?

-Ziyed: NK pl gedaan
-Mikeo: NK pl gedaan
-Sanne: Idem
-Chopper: Idem
-Ik: voor sterkste man competitie en voorbereiding pl wedstrijden
-Ironsport: idem

Etc etc

niet omdat we hier onderling elkaar zo graag de loef willen afsteken maar omdat iedereen serieus met zijn sport bezig is.

Begint wel rage te worden lijkt zo iedereen traint opeens geared zelfs veel lui die niet eens competitief bezig zijn.

Volgens mij omdat iedereen onder elkaar wel erg competitief is hier ;)

Lol, het is wat anders dan trainen voor de beginnerswedstrijd. Ziyed, Mike, Chopperbob etc. trainen allemaal puur voor PL competities in de toekomst in suits. (ook is het handig voor STMs als je moet maxen bijvoorbeeld..)
Ken ook geen lifters die zomaar zonder wedstrijdambitie even suited liften..

Terug
Naar boven