- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je gewoon niet durft te zakken, dat pak is echt niet te klein als ik hem al bijna aan kreeg.
nu niet meer
hopelijk heeft iemand tips.
ben benieuwd of het pak niet "te klein" is
als ik met 200kg niet eens dieper kom hoeveel kg dan wel
Ik denk dat je gewoon niet durft te zakken, dat pak is echt niet te klein als ik hem al bijna aan kreeg.
Oke, duidelijkCombinatie van wennen en durven. Ik denk dat er bijna niemand is die bij de eerste keer geared squatten meteen goed op diepte komt. Ik weet niet waar je het pak vandaan hebt, maar normaal gesproken kies je je maat naar gelang je lichaamsgewicht. Dus daar kan het haast niet aan liggen. Gewoon veel mee trainen en durven je lichaam naar beneden te "trekken". Pak moet zich ook nog naar je lichaam vormen. Zal steeds beter gaan. Verstandig trouwens om hier pas na het NK mee te gaan trainen, er zijn er genoeg die vlak voor zo'n grote wedstrijd ineens zo'n pak aan gaan trekken, en dan totaal niet op diepte komen.
Oké. volgende keer met een fris cns maar eens proberen+1, je moet gaan durven om in het pak te gaan zitten/hangen, ik weet niet hoe het met een squat suit werkt, maar met een bench shirt is dat ook zo.
Je kan me niet vertellen dat je dit pak aan krijgt en dan op zo hoog in de beweging al niet meer verder kan zakken.
thnx jonathan
Thnx voor de tipWeet niet wat je nu als warming up gedaan heb... maar trek hem volgende keer meteen aan. Doe hem 1 keer helemaal aan, trek jezelf even goed in je pak en doe dan het bovenstuk los, dan ga je opwarmen met een half pak en met 160 ofzo doe je het hele pak aan... je zult zien dat ie dan door al het opwarmen met pak steeds beter is gaan zitten, zodat als je zware gewichten gebruikt je sneller en mooier op diepte komt
Thnx Frank
...http://www.youtube.com/watch?v=ohVtFOcsxbA&feature=related
Marc Glegg -105 kg, little guy, big weight...

Begint wel rage te worden lijkt zo iedereen traint opeens geared zelfs veel lui die niet eens competitief bezig zijn.
Volgens mij omdat iedereen onder elkaar wel erg competitief is hier![]()
Ken ook geen lifters die zomaar zonder wedstrijdambitie even suited liften..
niet? ik doe het toch regelmatig in men doggiesuit, dawg...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet? ik doe het toch regelmatig in men doggiesuit, dawg...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]