- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
die back is echt belachelijk groot aan het worden. :d
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die back is echt belachelijk groot aan het worden. :d
+2die back is echt belachelijk groot aan het worden. :d
Wat een Bench Press maar dat is logisch als je ziet hoeveel massa je hebt. Sick dude.
Helemaal niet logisch maar dat terzijde.
Ken er zat met zoveel massa maar niet zo'n bench.
Wat een Bench Press maar dat is logisch als je ziet hoeveel massa je hebt. Sick dude.
Powerlifters met zoveel massa hebben toch nou eenmaal sterkere lifts als bodybuilders met dezelfde massa of mis ik iets?
Deze twee quotes zijn toch totaal verschillende dingen of niet?

Ik weeg nog geen 100kg, dus gigantische hoeveelheden massa zal ik niet hebben. De verhoudingen voor een sterke bench zijn echter wel aanwezig.
Is goed Willem, open voor mij een log en ik zal de trainingen erin zetten.
Degene met meer massa waar jij naar refereert zijn toch bodybuilders in het algemeen. Normaal zijn de sterkste powerlifters in de lichtere klasses niet de allergrootste.![]()
Ik weeg nog geen 100kg, dus gigantische hoeveelheden massa zal ik niet hebben. De verhoudingen voor een sterke bench zijn echter wel aanwezig.
Het is geweldig hoe je het een kan zeggen en dan zeggen dat ik refereer naar degene met meer massa, knap staaltje tekstbegrip Fawaz.
Jij zegt dat zijn bench knap is maar logisch omdat hij zoveel massa heeft. Ik zeg vervolgens dat dat helemaal niet zo logisch is VANWEGE zijn massa.
Daarna ga jij zijn manier van trainen er pas bij halen. Massa en kracht hebben een relatie maar zijn kracht op benchen als logisch veronderstellen vanwege zijn massa is kort door de bocht. Aangezien ik een beetje moe wordt van kort door de bocht posts soms (en nu ben ik in zo'n bui) wees ik je daar even op.
Gegroet.

Het was inderdaad kort door de bocht, iedere persoon is anders dus echt puur op massa kan je niet beoordelen. Het is alleen wel makkelijk voor de hand liggend dat iemand die huge lijkt ook huge lifts kan, vandaar mijn reactie.![]()