MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

:DJa op banden zo kan ik het ook

:roflol:

Sterke shit Mo, en alle andere @ RPB!

Volgens mij helpen die twee magere homo's aan de zijkant gewoon!1!1!!!

... Je hebt wel een epic wijde stance, maar dat heb je altijd of niet?

nee hebk recent ingevoerd, na terry en brian wat bestudeerd te hebben...ik merk datk hiermee veel meer power kan genereren, en volgens mij op SM wedstrijd niet fout..dusja..hopelijk kank op deze manier nog hoger klimmen..want het word wel echt pittig nu, dus details is key

Laatst bewerkt:
nee hebk recent ingevoerd, na terry en brian wat bestudeerd te hebben...ik merk datk hiermee veel meer power kan genereren, en volgens mij op SM wedstrijd niet fout..dusja..hopelijk kank op deze manier nog hoger klimmen..want het word wel echt pittig nu, dus details is key

n Felix staat ook altijd extreem wijd

OT prachtige locatie en nette PRs weer, dam

Jaaa gaat de goeie kant op mo ;)

Heel mooie lifts en Gijs en RPB gefeliciteerd met de nieuwe locatie!

Ohw verkeerde topic voor felicitaties... *-) Vermoeidheid na de training, kunnen we 't daarop houden.

Thanks man.

what, the, ****.... die speed bij die 180 is insane gast

Snelheid is kracht Erwin! Je had de 170kg moeten zien.

Mag ik even :bow:
Die 180 had je wek 3x gekunt zo te zien man.
Jammer van die 190 beurt...
De 100kg geloof ik graag dat je eiegnlijk nog meer had gekunt.
Was je bang een pec af te scheuren?
Heel sterk man.

Thanks. Het grootste probleem was dat we na het max benchen 2 uur moesten wachten op het pressen voor reps. Waardoor ik er eigenlijk al doorheen zat, en mijn lichaam dusdanig was afgekoeld. Misschien iets te hard van start, waardoor ik bij rep 15 een pijnscheut in mijn linkerpec kreeg. Daarna liet ik de bar ook langzamer zakken en ging gecontroleerd verder, maar het voelde niet helemaal goed. Nu verder geen last meer van gelukkig.

Laatst bewerkt:
Het wordt inderdaad tijd om maar eens on te gaan Willem! Thank you.

Sicke bench :-o op naar 2xbw

Thanks.

@Mo, gestoorde deadlift gast.

Laatst bewerkt:
Die back is echt belachelijk groot aan het worden. :D

Terug
Naar boven