- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is de stand van zijn bankje prima hoor. Dit is meer vergelijkbaar met de uitvoering van de militairy press, als je het bankje helemaal rechtop zet wordt hij meer vergelijkbaar met behind the neck press. Dus gewoon 2 verschillende oefeningen, en om voorkant schouders bij de presses extra aan te spreken is het logisch dat je ook een beetje borst gebruikt.
Qua uitvoering ben ik het met mohamed eens, maar alsnog is het natuurlijk heel sterk.
huh? is dat niet dennis van der geest dan?
...den-body... dennis lichaam... mind body and spirit... spirit.. geest... dennis van der geest..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jij moet trouwens lyrics gaan schrijven ofzo man - bazige opmerkingen steeds.huh? is dat niet dennis van der geest dan?
...den-body... dennis lichaam... mind body and spirit... spirit.. geest... dennis van der geest..
jij moet trouwens lyrics gaan schrijven ofzo man - bazige opmerkingen steeds.

leuk... moet wel om lachen al die reacties. wrm kan je em wel uitlocken, als je tijdens de set rust, maar als je weer bezig gaat, doe je weer halfjes?..verder wel leuk hoor keeppp pummpingzzzzz
Ik vind het op zich wel sterk,controle is aanwezig en het afknijpen van de schouderspieren door de korte beweging krijgen ze geen rust en verzuring slaat sneller toe daarin tegen maak je weer meer gebruik van de snelheid die je mist als je boven in rust,ga je daarin tegen de hele beweging afleggen en je hebt 2tellen bovenin rust komen er nog wel een stuk of 7reps uit bij hem wat toch wel goed is want het is tenslotte toch 52kg in elke hand.
Maar wat ik kwalijker vind is de hoge incline stand van de rugleuning hierdoor komen de borstspieren hulp geven bij zo'n uitvoering en je hebt geen totale schouder oef maar pakje ook borst erbij...
Bij dumbbell press voor schouders zet ik altijd de rugleuning recht waardoor je de schouders veel harder aanpakt en wat natuurlijker veel zwaarder is omdat je de borst uitschakeld wat de bedoeling ook is van zo'n oef.
Volgens mij is de stand van zijn bankje prima hoor. Dit is meer vergelijkbaar met de uitvoering van de militairy press, als je het bankje helemaal rechtop zet wordt hij meer vergelijkbaar met behind the neck press. Dus gewoon 2 verschillende oefeningen, en om voorkant schouders bij de presses extra aan te spreken is het logisch dat je ook een beetje borst gebruikt.
Wisselen vaak af de ene week neck press met barbell en deze keer dus dumbbell press.
Qua uitvoering ben ik het met mohamed eens, maar alsnog is het natuurlijk heel sterk.
ik wist niet dat dries roelvink zulke sterke schouders had![]()
huh? is dat niet dennis van der geest dan?
jij bent echt goed..
Ik ben een voorstander van recht zitten met db dan schakel je borst uit en pakje meer de zijkant erbij waar het tenslotte allemaal omgaat want je wilt je schouders trainen,voorkant koppen worden met bd al behoorlijk belast.
Nek press zie je nog maar weinig en waarom omdat de meesten zo stijf als een plank zijn in het gewr en je minder sterk bent ook door dat je borst meehelpt en veel blessure leed natuurlijk door stijfheid.
De lengte in de beweging is kort maar is ook een behoud voor de schouders vooral onderin en met zo'n gew want het is 52kg en hij is tenslotte geen 20meer als zijn leeftijd klopt teminste...
leeftijd klopt helaas... nek press wissel ik om de week af met dumbbell press. Nek drukken is idd een lastige oefening voor de meesten. Nek drukken is vaak kop drukken als je rondkijkt in elke willekeurige sportschool of op filmpjes. Want er moeten natuurlijk wel wat kilo's aan de stang. Zakken is er dan vaak niet meer bij. Jij zegt minder sterk met nekdrukken maar dat betwijfel ik. Doe eigenlijk pas sinds een jaar of 2 dumbbell pressen voorheen altijd alleen maar nek drukken.

Je dochter is een flinke kerel dan!!
Je hebt de neiging een beetje te hyperextenden tijdens de lockout heb ik het idee. Weet niet of het heel veel kwaad kan met deze gewichten maar ik zou je bovenrug altijd een klein beetje scheef houden ten opzichte van de normaal van de grond. Dus beetje voorovergebogen (breken bij je heupen, niet rug krom doen) blijven staan. Het is dan makkelijker om zware gewichten lager te leggen en effectief je hefboom te verkleinen. Ook ziet het er gewoon cooler uit als je het niet doet.
thanks, zal het onthouden.Je hebt de neiging een beetje te hyperextenden tijdens de lockout heb ik het idee. Weet niet of het heel veel kwaad kan met deze gewichten maar ik zou je bovenrug altijd een klein beetje scheef houden ten opzichte van de normaal van de grond. Dus beetje voorovergebogen (breken bij je heupen, niet rug krom doen) blijven staan. Het is dan makkelijker om zware gewichten lager te leggen en effectief je hefboom te verkleinen. Ook ziet het er gewoon cooler uit als je het niet doet.