AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat een gesukkel man. Je kan toch beter gewoon raw blijven benchen tot je een zekere basis hebt. Dit ziet er niet uit imo

waar slaat dit nou op? dit was de 2e x dat hij in zun shirt ging banken. voor de 2e x zag dit er helemaal niet verkeerd uit. het is nog allemaal aanwennen aan de hoge gewichten en het shirt. enigste die slecht was was de laatste 145 omdat die helemaal dood op de borst/buik lag, dat moet je voorkomen. maar om nou te zeggen dat het er niet uit ziet..

Laatst bewerkt:
Wat een gesukkel man. Je kan toch beter gewoon raw blijven benchen tot je een zekere basis hebt. Dit ziet er niet uit imo

Blijkbaar heb je zelf nog nooit met gear getraind? Anders zou je zo'n opmerking niet maken. Dit is een normale gang van zaken voor iemand die voor t eerst in een bankdrukshirt traint. Ik snap dat t er een beetje vreemd uitziet, als je er zelf totaal geen ervaring mee hebt. En ik begrijp ook dat er mensen zijn die vanwege allerlei principes tégen t liften in gear zijn. Maar je zou t eens moeten proberen, en dan horen we nog wel eens van je ;)

@ Hervee.

Ik snap dat je zoiets hebt van, waarom bankt hij niet raw voordat hij in gear gaat tillen.
Logisch, ik til nog altijd gewoon raw, maar dit is om uit te proberen voor het nieuwe PL seizoen einde dit jaar.
Dit is dus nog een beginfase, en het ziet er nog niet uit maar ik ben vastbesloten hier hard aan te gaan werken.

Waarom Bench je eigenlijk zoveel met je Elbows out als je in shirt Bencht? Meeste PL'ers doen toch juist heel fel elbows in?

ben ook een gear noob, maar is toch afhangkelijk van type benchshirt, sommige zijn toch gemaakt voor meer elbows out en flat back te benchen? of zeg ik iets totaal belachelijk:D

ben ook een gear noob, maar is toch afhangkelijk van type benchshirt, sommige zijn toch gemaakt voor meer elbows out en flat back te benchen? of zeg ik iets totaal belachelijk:D
Nee, je hebt gelijk. Verschillende shirts voor verschillende technieken.

ziet er goed uit mike!, khebe t idee dat ej eerst "letterlijk" omhoog springt en dan in de split gaat..is vanuit mijn optiek nergens voor nodig, ik probeer altijd zo snel mogelijk die benen in die split te krijgen je kotm wel wat los..maar niet halve jump..nu krijg je wel een klap als je neerkomt..maar verder goed hoor!..en whatup met die laatste rep haha..en handen mischien wijder?? kan je meer kilos aan...

ja laatste rep weet ik niet, had wel moeten kunnen, iets mentaals denk ik.. nog nooit meer dan 3 x 100 gepressed haha

Mooie presses! ;)

met split jerk kan je ook nog eens veel dieper zakken dan dit... dan plak je er geheid nog een shitload aan kilo's op

Daar hoop ik wel op ja, misschien nog tips van de gewichtheffers?

- Wat smaller staan, breedte die je zou nemen voor een sprong.
- Realiseren dat je jezelf omlaag moet drukken en niet de bar omhoog.
- Probeer met je linkervoet wat verder vooruit te stappen.

Als eerste moet die bar toch omhoog, dus hoe hoger je komt des te meer ruimte heb je om onder die bar te komen. De 1e tip die ik altijd geef is kom op je tenen en voor de rest is durf. Verder probeer ik er niet teveel over na te denken.

Opzich ziet het er wel goed uit mike... doe de volgende keer de split jerk vanuit de zijkant filmen, dan kun je pas echt tips krijgen over je voetstance;)

xx

Ja je hebt knieën naar voren en knieën naar voren. Als je echt als een lompe boer gaat squatten dan is het inderdaad niet gezond maar gewoon met goede houding, rechte rug etc dan kan het gerust geen kwaad.

Het is 'etc.' ipv 'etc' :roflol:
Als je de taalnazi uit gaat hangen zorg dan eerst dat je eigen zinnen goed zijn.

Nice lift Mike!

Ach wat lief, het slappe jongetje voelt zich aangesproken. Als je nou ook eens hard je best ging doen tijdens het trainen in plaats van hier de hele dag betweterig te doen dan word je misschien ook nog een sterk. ;)

Beetje simpel al schrijf je squatten met 1 t. Net als dat je bankdrukken toch ook niet met 1 k gaat schrijven. :roflol:

Ach wat lief, het slappe jongetje voelt zich aangesproken. Als je nou ook eens hard je best ging doen tijdens het trainen in plaats van hier de hele dag betweterig te doen dan word je misschien ook nog een sterk. ;)

Beetje simpel al schrijf je squatten met 1 t. Net als dat je bankdrukken toch ook niet met 1 k gaat schrijven. :roflol:

Squaten is geen Nederlands woord, in tegenstelling tot bankdrukken, dus waarschijnlijk weet niemand precies hoe je het schrijft. Als je het op z'n Nederlands zou vervoegen, zou het hoogstwaarschijnlijk gewoon 'squaten' worden... maar who cares.
Bovendien heeft hij gelijk: ga anderen niet verbeteren als je zelf ook niet altijd foutloos spelt, dat slaat namelijk nergens op.

Ga maar bashen nu.

Beter gewoon on topic weer.

Laatst bewerkt:
:D Ik vind flowrgrl nogsteeds lief hoor, af en toe moet ik even m'n ei kwijt en vind het altijd wel lekker hoe iedereen hapt. :heart:

Terug
Naar boven