tom_vt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind ze er netjes uitzien. Je borst zou verder naar voren kunnen, maar dat is lastig met deze armpositie zo. Wellicht nog focussen op onderin je knieën harder naar buiten drukken, je gaat dan net dat stukje dieper
Heb het idee dat je onvoldoende controle hebt over je onderrug. Als dit zo is, heb je hier wellicht iets aan: http://vimeo.com/22011422
Heb het idee dat je onvoldoende controle hebt over je onderrug. Als dit zo is, heb je hier wellicht iets aan: http://vimeo.com/22011422
Het was mij ook al opgevallen.Zoiets dacht ik ook te zien... onderin als je naar het diepste punt toe gaat geef je iets toe aan je onderrug (hij bolt iets) maar veel is het niet
Tja lastig. Ik weet niet in hoeverre jouw zoon dit doet en bij die man hierboven valt het erg mee, is meer stukje bewustzijn dat ik mee wilde geven. Dus kan niet oordelen over wat Pjotr zegt of Pardeep. Misschien willen ze een toelichting geven waarom 'het niks is om je zorgen over te maken' + na het filmpje gekeken te hebben of ze het eens zijn met Rippetoe. Ik krijg het vanaf bepaald punt en daarom zijn mijn full squats niet ATG. Ik stop net daarboven want verder gaan betekent dat mijn onderrug gaat bollen en heb ik niks aan. Misschien helpt dit topic je? Bekken kantelen/ onderrug bollenHet was mij ook al opgevallen.
Ook mijn zoon Nick(R2) doet dit, en toen ik het er met Pjotr en Pardeep over had zeiden deze dat het niks is om je "zorgen" over te maken.
Ik doe het zelf ook trouwens...
Ik dacht altijd dat het een punt was om je zorgen over te maken, maar sinds Pjotr en Pardeep zeiden dat het "niks" was, maak ik me er geen zorgen meer over.
Het was naar aanleiding van het zien van Gijs zijn Squats op een training in Papendal dat ik Pjotr en Pardeep ook naar Nick heb laten kijken (ik deed toen nog geen Squats) en ik dus het antwoord kreeg dat het geen kwaad kon.In principe hoort het niet. Ik heb het ook altijd gehad maar je moet eigenlijk eens filmen en zien of je bovenbenen nog dieper zakken op dat punt of dat je alleen nog maar je bekken aan het kantelen bent. Met fronts ben ik nu op het punt dat ik dus idd weet dat ik niet meer verder zak maar alleen nog maar aan het ronden ben, ik ben mezelf nu aan het aanleren om dat punt te herkennen en daar te stoppen.

Nice. Ben ook wel benieuwd naar die 7x180.
Precies wel brutale schoudermobiliteit dat je de Barbell zo moet vasthouden.![]()
Heb je last van je schouder(s) dat je zo vastpakt, ofwa..?
Mijn maat Frans (Powerpaxck) doet dat ook, kan hem niet meer "gewoon" vastpakken namelijk....
Idd doet teveel pijn.
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 14:28 ----------
Nette Bodybuilding Squats imo.
Thanx
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 14:35 ----------
Je komt me bekend voor Dennis...
Kom uit Almelo train in wierden bij attila's (gym van Neset Icli) Jou naam?
---------- Post added vr 1 jul 2011 at 14:35 ----------
Sterke schouder presses gezien ook inmiddels.
Ik vind ze er netjes uitzien. Je borst zou verder naar voren kunnen, maar dat is lastig met deze armpositie zo. Wellicht nog focussen op onderin je knieën harder naar buiten drukken, je gaat dan net dat stukje dieper
Zoiets dacht ik ook te zien... onderin als je naar het diepste punt toe gaat geef je iets toe aan je onderrug (hij bolt iets) maar veel is het niet
Zijn op zich mooie squats alleen je zet te veel gewicht op de bal van je voet daardoor iets loskomen van de hak en dan word het moeilijker om op diepte te komen,wat natuurlijk ook door het schoeisel komt want dat is 2x niks.
Denk dat je op gewichthef/powerlift schoenen nog veel beter gaat.
Breedte van je handen is ook niet goed natuurlijk waardoor je het bovenlichaam niet echt op spanning kan zetten.
En ben je het niet gewend een smallere greep door stijfheid in bepaalde spieren/schouders veroorzaakt dat meestal ook kramp bij zulke hoge reps,maar als jij je er goed bij voelt gewoon zo doorgaan...
Dit komt denk ik doordat je vanuit je benen begint met buigen. Je moet met je heupen beginnen. Als het ware naar achter gaan zitten.Ik had zelf het idee dat ik heel ver met de knieen voor m'n voeten kom, klopt dat? Zal volgende keer proberen knieen nog meer naar buiten te drukken.