AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je hoeft niet zo te schreeuwen!

Ik Squat op blote voeten en toen ik laatst dieper wilde gaan viel het Nick op dat ik zelfs mijn hielen optilde en meer op mijn voorvoet ging staan om dat voor elkaar te krijgen.
Lijkt op een mobiliteits probleem in de hamstrings en kuiten/achillespees dan volgens mij.
Ik merkte hier trouwens zelf niets van...

Ja als je op blote voeten staat en je doet dat is het inderdaad stijfheid in genoemd spieren en rugspieren bv,met gymsschoenen aan is het vaak ook de stabiliteit door de zool en vooral die dikke zolen.
Je moet voor de eerste tree van de trap gaan staan en dan handen op de eerste tree,te beginnen met de vingertoppen en dan de handen plat voor je hamstrings en dan op de eerste tree gaan staan met je voeten voor je kuiten/achillespees en dat doe je elke dag even en dan bv 3x10sec en dan opbouwen...
Je spieren worden er explosiever van en je zakt makkerlijker op diepte minder blessure gevoeliger.

hebben oly's geen zin voor squats voor jou hummer?

Respect voor de lift, maar wel van een k*t-angle gefilmd. :p
Doe volgende keer eens van de zijkant ofzo..

Sterke deadlifts zeg! En Godsmack erbij is ook niet verkeerd :)

Toch nog zeer goeie reps met zo'n gew,als ze nu niet tot de oren komen dan weet ik het niet meer....

Was 320 fout geteld zie ik nu. Maakt verder ook niet uit, is aangepast bij youtube. Zal binnenkort tot de oren komen en dan doe ik dit strict en dan smokkel ik 350. Laatste tijd geloof ik meer last van dat ik gew verkeerd tel zal wel goed zijn want het gaat nog steeds allemaal de lucht in.

Laatst bewerkt:
Goed gebuffeld Mike! :thumb:
Flink karakter getoond kerel.

Wat een doorzettingsvermogen op die yoke!

Terug
Naar boven