AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

doen jullie jullie ook bijoefenigen zo ja hoe intensief

Intensief rukken. Minstens driemaal daags. Ook op 5/3/1 wijze. 5 snokken, 3 snokken, 1 snok, en dan moet t klaar zijn.

German Volume Training op BB Curls doe ik als Assistance voor de grote 3.

ik bulk als bijoefening

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je ziet er steeds buffer uit. Sterk ook.

Thanks man, ben nu zo'n 96kg en probeer stevig in de -100kg klasse te komen in September.

damn sterk, ik dacht eigenlijk dat die DL van jou een beetje stil lag? nice man

Klopt, bleef een beetje hangen. De laatste tijd zit er toch weer goede progressie in. Ik weet nu ook wat ik moet trainen om er sterker in te worden.. daarnaast gaat het toch vaak in periodes, ik heb de flow te pakken en hoop dat tot september door te kunnen trekken.

LOL, in die gym train ik ook :cool:

Wel lekkere lift man

Thanks man.

Respect voor de lift, maar wel van een k*t-angle gefilmd. :p
Doe volgende keer eens van de zijkant ofzo..

Thanks. Nog meer eisen? Vlechtjes en een rozenkrans ofzo? Hehe, ik zal er aan proberen te denken.

Sterke deadlifts zeg! En Godsmack erbij is ook niet verkeerd :)

Thank you.

115kg military press strict

vandaag voor het eerst echt staand military press gedaan. geen idee hoe ver ik zou komen. sta nooit met een gewicht boven m'n hoofd eigenlijk. alleen zittend. Maar ging wel aardig volgens mij... heb geen referentie eigenlijk, zittend is alles volgens mij makkelijker, of is dat in de regel niet zo?

dit heb ik gedaan vanavond:
20 keer lege stang
12 keer 50kg
8 keer 80kg
8 keer 90 kg
2 keer 100 kg (zat meer in maar wou kijken hoveel max er in zat na deze sets)
1 keer 110kg
1 keer 115 kg video.

http://www.youtube.com/watch?v=DBHQ0PBtn2M

volgende week eens kijken of ik "vers" 120kg kan halen...

zozo.. heel sterk! Probeer jezelf pushpress aan te leren (met benen van je afzetten en dan overnemen met schouders).. denk dat je dan toch wel richting een 150/160 kg moet gaan = behoorlijk sterk.

Wat doe je op de squat/deadlift?

Prima press

115 mp is sterk dries :thumbs:

gast open een log hiero ofzo...

Ja, echt ****ing sterk zo na al die sets en reps.

hey starter20 je kan me ook aan je vriendin geven vind ze vast lekker

Heel nice, indeed!

zozo.. heel sterk! Probeer jezelf pushpress aan te leren (met benen van je afzetten en dan overnemen met schouders).. denk dat je dan toch wel richting een 150/160 kg moet gaan = behoorlijk sterk.

Wat doe je op de squat/deadlift?
doe nooit 1 rep max eigenlijk altijd hogere reps en vaak ook nog supersets. Squat mss 230 ofzo. Ga nooit hoger dan 200kg daar kan ik nog setjes mee maken icm bvb leg extensions.
Deadlift doe ik nooit alleen stiff deadlift voor hams en onderrug. ben benieuwd of ik het uberhaupt nog kan..

thanks

haha weer die dries he... thanx m'n leerlingen zeggen het ook trouwens, sta er niet meer van te kijken.
gast open een log hiero ofzo...
ben geen powerlifter of strongman, denk niet dat mensen op dit forum zitten te wachten op trainingen die niet specifiek gericht zijn op sterker worden.

Ja, echt ****ing sterk zo na al die sets en reps.
thanx
ff 115 mp terwijl je ze altijd seated doet is gewoon beresterk man
bedankt...

dank

155 close grip bench press 4x

ben nu toch bezig...

lege stang - 20 keer
60 kg - 12 keer
100kg - 8 keer
120kg - 8 keer
130kg - 8 keer
140kg - 8 keer
155kg - 4 keer (video)
110kg - 19 keer

http://www.youtube.com/watch?v=myXSlflcoA0

Met vest aan.. damn :P Zo warm :D

Anyways, mooie lift, but keep ya ass on the bank ;)

Is zeker allemaal erg sterk, dries ;), maar volgens mij is t geen trainingslog hier. Je hoeft niet in de pl/stm sectie te loggen, kan ook gewoon in de algemene sectie, als je dat wil. Of niet.

Haha, een sterke dries roelvink. Good stuff.

Mooi he, wij zijn allemaal maar bezig met het trachten sterker te worden we lezen erover trainen ervoor en dan zijn er nog zoveel mensen die niet half door hebben hoeveel potentieel ze hebben!

Goeie lifts!

Terug
Naar boven