AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat ik al zei Dennis; volgend jaar moet je maar 's een sterkste man westrijd gaan doen.

vandaag voor het eerst echt staand military press gedaan. geen idee hoe ver ik zou komen. sta nooit met een gewicht boven m'n hoofd eigenlijk. alleen zittend. Maar ging wel aardig volgens mij... heb geen referentie eigenlijk, zittend is alles volgens mij makkelijker, of is dat in de regel niet zo?

dit heb ik gedaan vanavond:
20 keer lege stang
12 keer 50kg
8 keer 80kg
8 keer 90 kg
2 keer 100 kg (zat meer in maar wou kijken hoveel max er in zat na deze sets)
1 keer 110kg
1 keer 115 kg video.

http://www.youtube.com/watch?v=DBHQ0PBtn2M

volgende week eens kijken of ik "vers" 120kg kan halen...

sterk man, deed jij nie met mensen gooien vroegah, in zown wit pakje??

mwoah leon, het zou leuk zijn maar is em niet wat oud om zich daar nu nog op te gooien? zou zeker leuk zijn hem met zijn kracht es mee te zien doen maar lange termijn opbouwen zit er op zijn leeftijd niet meer in lijkt mij, wat betreft sm, of we hebben hier een nieuwe odd haugen

goeie speed onderin bosman< je hoeft nie zo overdreven naar achteren te leunen, onnodig en is blessure gevoelig als je jezelf dat aanleert. verder netjes!

Je moet het maar durven om zomaar je tshirt uit te trekken :p

Je moet het maar durven om zomaar je tshirt uit te trekken :p

Tsja, heb ook niet echt ''het'' fysiek om er zonder shirt te lopen :D

Maar er lopen zat lui rond die af en toe hun shirt uittrekken hoor :P zeker de echt grote bb'ers :P

@Mohammed
Dank :D maar voor mij gevoel was dit gewoon 'rechtop' het is ook iets van onder gefilmd (vensterbank) maar zal er op letter :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DG80
Haha lol, nooit gehoord van sportscholen waar men zonder shirt traint:P

sterk man, deed jij nie met mensen gooien vroegah, in zown wit pakje??

inderdaad, maar was heel vroeger, als ik je goed begrijp. Ken ik jou!?! samen gewerkt??

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 22:34 ----------

mwoah leon, het zou leuk zijn maar is em niet wat oud om zich daar nu nog op te gooien? zou zeker leuk zijn hem met zijn kracht es mee te zien doen maar lange termijn opbouwen zit er op zijn leeftijd niet meer in lijkt mij, wat betreft sm, of we hebben hier een nieuwe odd haugen

haha.. je hebt er wel vertouwen in of nie dan..:mad: nee hoor je hebt helemaal gelijk, ben wss op m'n retour al wil ik daar zelf nog niet aan ;)
probeer er nog elke training alles uit te halen, zit nog af en toe kleine progressie in ook. Kan nie zonder "just love to train".

Denbody - respect voor je kracht man!
Die 115MP is beresterk en dat smal banken ook.

Haha lol, nooit gehoord van sportscholen waar men zonder shirt traint:P

''Officieel'' mag het ook niet, maar de sportschool probeert wel een 'hardcore' imago te krijgen, o.a. met wedstrijd bodybuilders als insctructeurs e.d., schoenen zijn ook verplicht, maar er zijn meerdere (o.a.) powerlifters die liever squatten/deadliften op sokken, ook zijn er echt GROTE bodybuilders (richting pro-sized) die af en toe echt wel even een pose maken :D

They laughing :l

sterke lift wel ;)

nah denbb je hoeft nog niet op je retour te zijn maar om nu nog aan een nieuw "project" te beginnen als strongman is een gewaagde stap voor een man van 40;) richard van der linden is 39 ofsow en in de shape van zn leven dus het kan wel

--

Laatst bewerkt:
huh, is denbb nu serieus dennis van der geest ?

haha ow d8 ik

ik dacht al wtf xD had wel mee gekregen dat mensen hem vonden lijken en de naam kwam wel enigszins overeen ma had wel geniaal gevonden alst nu echt bleek :P

Terug
Naar boven