XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik heb het gezien :D

Hij hield een ****ing harley tegen met zn epic grip :D

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 00:42 ----------

Hij kon veeeeeel meer spiervezels activeren dan een "gewone" persoon.. Waardoor hij dus sterker is :)

hehe :)

Jullie rukken beide aan de halter daardoor bolt de rug.
Gewoon standaard schouders over de baar en baar eerst onder spanning zetten.

Dit weet je allemaal waarschijnlijk al, maar ik zou het gewoon toepassen.

Die gms vind ik persoonlijk k*t uitvoering maar als je het zo fijn vindt ga je gang.

Wat Ziyed zegt.

Heb nu die GM's wat beter bekeken.
Erwin, je zegt dat die link die George post hetzelfde zijn als jullie ze doen qua knik in de knieën, maar dat klopt totaal niet. Jullie knieën komen naar voren, richting de tenen en die kerel zit volledig naar achter en heeft geen beweging in het enkelgewricht.

Er zijn in ieder geval veel zwaardere varianten, ik vroeg me zelf al af hoe jullie (met alle respect) pin goodmornings van die hoogte konden doen met dergelijke gewichten in vergelijking met mijn eigen ervaringen. (pin, high bar, navelhoogte, nagenoeg rechte benen en volledig naar achter met de kont)

sterk! wel nice om eens iemand te zien die ze ook niet achter zen hoofd krijgt :D

Sterk hoor!
Mijn PR staat op 1x75... :o
Ik doe hem alleen niet vaak.

Goed bezig Domi.

Laatst bewerkt:
Ik squat kort op een spiegel, merk er eigenlijk weinig van.

Misschien een tip voor je squat: breken bij je heupen (achteruit zitten) van plaats je knieën. Of komt dat door de wraps? (geen idee, heb nog nooit met wraps gesquat)

Ik squat kort op een spiegel, merk er eigenlijk weinig van.

Misschien een tip voor je squat: breken bij je heupen (achteruit zitten) van plaats je knieën. Of komt dat door de wraps? (geen idee, heb nog nooit met wraps gesquat)

Zal het eens proberen :)

maar mn squattechniek is nogal ruk :o Dus als ik maar iets verbeter door met mn rug naar de spiegel te staan scheelt het al, als ik niet in de spiegel kijk doe ik het natuurlijker (handpositie, stang op de rug ipv in de nek, parralel op gevoel)

je squat was niet op diepte, verder luister je wel naar de tip van Pjotr en sta je beter rechtop dan eerst heb ik het idee

Ze waren beide niet op diepte. Probeer wat wijder te gaan staan, met je heupen te gaan breken, naar achter te gaan zitten(want reeds bij het begin van de lift gaan je knieen naar voren). Dit zijn imo de fundamenten van een goeie squat. Als je er voor kan zorgen dat je knieen weining of niet naar voren komen, dan heb je een betere hefboomwerking die ervoor zorgt dat je door die activatie van glutes en hams (door het naar achteriztten) meer spanning kan houden naar beneden toe en aldus meer snelheid/explosiviteit kan genereren uit de hole. Succes

Je zit inderdaad nog net boven de haak, maar zoals Hervee zegt, zoals het lijkt sta je te smal, zeker voor jouw lengte.

Je zit inderdaad nog net boven de haak, maar zoals Hervee zegt, zoals het lijkt sta je te smal, zeker voor jouw lengte.

Ik sta nu op de breedte van het wijdste punt van mn schouders ongeveer, stond eerst breder, maar dit werd mij aangeraden, maar ik zal het morgen iig wat breder proberen, en breken bij de rug :D

Dank voor het advies :D

Terug
Naar boven