prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind zelf wel meevallen maar bedankt. jij bent ook aardig bezig zag ik!Denbody - respect voor je kracht man!
Die 115MP is beresterk en dat smal banken ook.
strongman vergt heel specifieke training/techniek. ben mss een beetje sterk met sommige "statische" oefeningen maar strongman is een heel ander verhaal. ben wel van plan om af en toe bij Leon (leophyte) onderdelen voor strongman te trainen, gewoon omdat het leuk is.nah denbb je hoeft nog niet op je retour te zijn maar om nu nog aan een nieuw "project" te beginnen als strongman is een gewaagde stap voor een man van 40richard van der linden is 39 ofsow en in de shape van zn leven dus het kan wel
Haha.. eerst dries en nu dennis van der geest. Nope dus!!!

erwin je rug trekt bol
die pin goodmornings lijken meer op halve squats, metname bij Chris.
Leuke schapen!
Bruut filmpje, al moet ik eerlijk zeggen dat ik tot ik de post van Chewie zag echt dat het pinsquats waren omdat ik het beginstukje geskipt heb.
Eens met Chewie. Een goodmorning is een oefening waarbij je de knieen hooguit lichtjes buigt (10-30 graden), juist om die stretch op je onderrug, je glutes en je hams te krijgen. Een uitvoering als op jullie filmpje gaat dit doel totaal voorbij. Ik vind 150 ook nogal een gewicht voor een goodmorning. Het is natuurlijk mierennken, maar het is prima als je deze oefening doet, maar dan moet je het gewoon geen goodmorning noemen, maar een halve pin squat oid.
Tja, sorry man... filmpje bevestigt imo slechts wat ik zei. Hele andere uitvoering dan in jullie filmpje, veel minder kniebuiging. Maar oke.

Om gericht je erector te trainen moet je dus eigenlijk gebruik maken van een bolle rug en bij het concentrische deel weer hollen.
Ging mij meer om het hollen/ bollen verhaal dat je daarmee pas gericht erectoren aanpakt binnen mogelijkheden van GM. Wat Pendlay ook zegt in dit filmpje. Ik gebruik die uit filmpje om te pompen, wil je zwaar gaan lukt dit bijna niet met deze. Dus in deze hebben beiden zo hun doel + voordeel en is verkiezen afhankelijk van doelen, mogelijkheden e.d.Als je gerichtER je erectors wil trainen zou ik eerder de back extension doen, zo isoleer je maximaal, zou jij dit ook niet verkiezen boven een goodmorning variant?
http://www.youtube.com/watch?v=NZJp4Eo1sos
eerste hit op "westside goodmorning" op youtube;
http://www.youtube.com/watch?v=dC4g2B-Qfes
meer ga ik er niet meer over zeggen... het is gewoon een goodmorning zodra je met het gewicht voor je schenen begint. vind het een zinloze discussie voor een oefening waarop 100 varianten bestaan. as long as it serves your goals, right..