Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

not this shit again

Hoe werkt een suite eigelijk bij de deadlift.

Bij de squat heb je de elasticiteit van het pak dat je omhoog helpt maar ben een deadlift zie ik dat niet echt.

Laatst bewerkt:
netjes .. maar een suit bij 190 kg.. ? mis eerst raw aansterken ?

bel al hele tijd niet meer in suit geweest, omdat wedstrijd seizoen voorlopig nog niet begint. maar was leuk om weer xtje te doen in papendal. ben nu gewoon constant setjes Raw aant draaien maar wou gewoon kijken hoe het nu ging in suit.

idd, als je 73 weegt zou je zelfs nog geen suit en belt mógen dragen

wtf ? als je 73 weegt mag je geen suit en belt dragen? en waar haal je deze informatie vandaan ?
als je dus echt op gewicht doelt mogen mensen als Olech Jaroslaw geen suit en belt dragen WANT ze wegen 73 kg ? hmm logisch..

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 18:33 ----------

Hoe werkt een suite eigelijk bij de deadlift.

Bij de squat heb je de elasticiteit van het pak dat je omhoog helpt maar ben een deadlift zie ik dat niet echt.

bij de deadlift helpt een suit ook maar minimaal eigenlijk, alleen in het onderste stuk (wat bij squat opzich ook wel is) alleen doet een DL suit niet zoveel als een squat suit omdat je geen gewicht hebt om er mee in te zakken.
beetje krom uitgelegd ma denk dat je me wel snapt.

Laatst bewerkt:
el smurfo= el retardo

vage redenatie dat lichaamsgewicht aangeeft of je in een suit mag tillen..

This shit again !

met 71 kilo zou je nog niet eens foto's van jezelf in sexy poses mogen maken, "el smurfo."

haha gelukkig ben ik niet de enige die zun redenatie ietsie pietsie krom vond xD :p

Jorg je hoefd je niet te verdediggen ,

Ik begrijp het nu . en als het werkt voor je keep going.. !

ok dan, ik trek mijn mening terug in.
Maar ik zou toch eens willen weten hoeveel je dan deadlift zonder suit en zonder riem. Want ik kan me toch voorstellen dat de meesten zo geen pak hebben en zelf train ik ook zonder riem dus is het beter vergelijkingsmateriaal (voor mij)

ok dan, ik trek mijn mening terug in.
Maar ik zou toch eens willen weten hoeveel je dan deadlift zonder suit en zonder riem. Want ik kan me toch voorstellen dat de meesten zo geen pak hebben en zelf train ik ook zonder riem dus is het beter vergelijkingsmateriaal (voor mij)

kijk mun log, heb 2 weken terug ofzo 3x170 getrokken zonder suit. en als je niks over suits weet ga dan geen onzin uitkramen.. vraag dan gewoon wat je wilt weten.

Ik stel voor dat iedereen vanaf nu zonder suits en riem traint, dan kan el smurfo zijn lifts beter vergelijken met die van ons!

Jorg je maakt in nette lift in suit, niets mis mee. Zeker als je aspiraties hebt richting het powerliften, dan zul je geregeld in suit moeten trainen om hieraan te wennen en als dat met 190kg is, so bee it. Over een jaar trek je +250kg en zal niemand er over klagen.

Waarom een suit met 190 DL en 73 BW?

Jorg je maakt in nette lift in suit, niets mis mee. Zeker als je aspiraties hebt richting het powerliften, dan zul je geregeld in suit moeten trainen om hieraan te wennen en als dat met 190kg is, so bee it. Over een jaar trek je +250kg en zal niemand er over klagen.

+1
190dl is gewoon nog niet sterk maar als deze jongen serieus wil powerliften zal die toch de suit techniek een keer moeten leren.
en het is niet moeilijk te begrijpen dat het leuk is om gewoon keer te proberen hoeveel je kan tillen met een suit.

lift zag er mooi uit jorg

Terug
Naar boven