AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jorg is nu een tijdje bezig met het powerliften. Als hij over een aantal jaren internationaal wil gaan of in ieder geval mooie gewichten neer wil gaan zetten, gaat hij een suit gebruiken.
Het is natuurlijk handig om daar nu alvast mee te beginnen, om alvast aan de techniek van het shirt/suit te wennen.
Daarom lift hij nu al in een shirt/suit. Hij weet zelf ook dat dit nog niet genoeg is om echt tevreden over te zijn, maar hij is in ieder geval al op de goede weg.

That's all.

Jorg je maakt in nette lift in suit, niets mis mee. Zeker als je aspiraties hebt richting het powerliften, dan zul je geregeld in suit moeten trainen om hieraan te wennen en als dat met 190kg is, so bee it. Over een jaar trek je +250kg en zal niemand er over klagen.

thanks! zoals ik al zij lift ik nu maar af en toe in suit omdat het wedstrijd seizoen voorlopig nog niet begint, maar wil er toch af en toe in blijven drukken om het gevoel te houden. 190 is nog niet een enorm gewicht maar er zit de laatste tijd goeie vooruitgang in dus ben al heel blij als ik volgende wedstrijd zo'n 200 zal trekken. en haha over jaar 250 is wel heel optimistisch maar we zullen zien hoe het loopt :P

+1
190dl is gewoon nog niet sterk maar als deze jongen serieus wil powerliften zal die toch de suit techniek een keer moeten leren.
en het is niet moeilijk te begrijpen dat het leuk is om gewoon keer te proberen hoeveel je kan tillen met een suit.

lift zag er mooi uit jorg

190 is nog niet super sterk maar ben denk ik toch al redelijk op weg, het tillen met suit is ook niet alleen leuk maar ook een indicatie waar ik nu zit. en volgens mij zit er op een goeie dag nog wel meer in dan die 190.

en thanks dat hij er wel goed uit zag,

Jorg is nu een tijdje bezig met het powerliften. Als hij over een aantal jaren internationaal wil gaan of in ieder geval mooie gewichten neer wil gaan zetten, gaat hij een suit gebruiken.
Het is natuurlijk handig om daar nu alvast mee te beginnen, om alvast aan de techniek van het shirt/suit te wennen.
Daarom lift hij nu al in een shirt/suit. Hij weet zelf ook dat dit nog niet genoeg is om echt tevreden over te zijn, maar hij is in ieder geval al op de goede weg.

That's all.

en zo is het, zal er nog hard aan moeten werken ma we komen er vast.

• Like
Waarderingen: wwe
Ik vind 190 wel sterk.

2.6x bodyweight doen er niet zo heel veel na hoor... :)

Ankie Timmers doet geloof ik 3x BW en dat is een meisje. Me mirin... :yarly:

Ankie is ook niet echt 'de eerste de beste" bij wijze van spreken Sanne. ;)

Maar dat is een prof en das nie eerlijk :sad:

Volgens mij trainen ze allebei even lang kwa Powerlifting. :p Maar care...

+1
190dl is gewoon nog niet sterk maar als deze jongen serieus wil powerliften zal die toch de suit techniek een keer moeten leren.
en het is niet moeilijk te begrijpen dat het leuk is om gewoon keer te proberen hoeveel je kan tillen met een suit.

lift zag er mooi uit jorg

Nog niet sterk? Voor zijn bw lijkt het me toch vrij sterk..

That's all.

Dan weten we dat ook alweer.

That's all.

Internationaal ja? Flinke toekomst verwachtingen voor deze jongen dan.

DBB zit vol beesten die minstens 6xBW trekken, dus dan is 2,6xBW niet zo goed.

kijk mun log, heb 2 weken terug ofzo 3x170 getrokken zonder suit. en als je niks over suits weet ga dan geen onzin uitkramen.. vraag dan gewoon wat je wilt weten.

Ik wil weten hoeveel je ook zonder belt trekt, alsjeblief (srs)

Terug
Naar boven