- Waardering
- 761
waarschijnlijk dacht hij raw lift ik em niet, maar shit boy, ik will em
Aight. Dus is het eigenlijk een beetje hetzelfde als hitchen of thigh riden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarschijnlijk dacht hij raw lift ik em niet, maar shit boy, ik will em
Aight. Dus is het eigenlijk een beetje hetzelfde als hitchen of thigh riden?
dunnow man.. vond het gewoon leuk om en zin te vormen met jouw naam verstopt

Had ik nog niet door dat je die er(w)in had verstopt.![]()

Jorg je maakt in nette lift in suit, niets mis mee. Zeker als je aspiraties hebt richting het powerliften, dan zul je geregeld in suit moeten trainen om hieraan te wennen en als dat met 190kg is, so bee it. Over een jaar trek je +250kg en zal niemand er over klagen.

+1
190dl is gewoon nog niet sterk maar als deze jongen serieus wil powerliften zal die toch de suit techniek een keer moeten leren.
en het is niet moeilijk te begrijpen dat het leuk is om gewoon keer te proberen hoeveel je kan tillen met een suit.
lift zag er mooi uit jorg
Jorg is nu een tijdje bezig met het powerliften. Als hij over een aantal jaren internationaal wil gaan of in ieder geval mooie gewichten neer wil gaan zetten, gaat hij een suit gebruiken.
Het is natuurlijk handig om daar nu alvast mee te beginnen, om alvast aan de techniek van het shirt/suit te wennen.
Daarom lift hij nu al in een shirt/suit. Hij weet zelf ook dat dit nog niet genoeg is om echt tevreden over te zijn, maar hij is in ieder geval al op de goede weg.
That's all.
+1
190dl is gewoon nog niet sterk maar als deze jongen serieus wil powerliften zal die toch de suit techniek een keer moeten leren.
en het is niet moeilijk te begrijpen dat het leuk is om gewoon keer te proberen hoeveel je kan tillen met een suit.
lift zag er mooi uit jorg
Jorg is nu een tijdje bezig met het powerliften. Als hij over een aantal jaren internationaal wil gaan of in ieder geval mooie gewichten neer wil gaan zetten, gaat hij een suit gebruiken.
Het is natuurlijk handig om daar nu alvast mee te beginnen, om alvast aan de techniek van het shirt/suit te wennen.
Daarom lift hij nu al in een shirt/suit. Hij weet zelf ook dat dit nog niet genoeg is om echt tevreden over te zijn, maar hij is in ieder geval al op de goede weg.
That's all.
That's all.
kijk mun log, heb 2 weken terug ofzo 3x170 getrokken zonder suit. en als je niks over suits weet ga dan geen onzin uitkramen.. vraag dan gewoon wat je wilt weten.
Ik wil weten hoeveel je ook zonder belt trekt, alsjeblief
Dan hoef ik nog geeneens 900 te trekken!DBB zit vol beesten die minstens 6xBW trekken, dus dan is 2,6xBW niet zo goed.
Nog niet sterk? Voor zijn bw lijkt het me toch vrij sterk..