AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Controle man, spanning opbouwen. Diepte is wel goed.

2e rep ging iets minder, merkte ik tijdens het squatten ook al. 1e is wel goed toch?

Nu ik het terug kijk valt het inderdaad nog wel mee. Bij de 2de rep zak je te snel waardoor je de neiging hebt om naar voren te vallen. Er is niks mis met snelheid, maar zorg dat je tijdens de lift wel over de nodige controle beschikt. Goed bezig.

@Ghekegeit:

Zo op het oog niks mis mee. Persoonlijk zou ik nog proberen de ellebogen iets minder naar achter te laten komen. Als je die actief probeert rechter onder de stang te krijgen zou je iets meer rechtop zitten als het goed is ook minder snel voorover kukelen, hoewel dat deze set zoals ita al zegt voornamelijk lijkt te komen doordat je als een baksteen naar beneden komt die tweede rep.

zonde van die laatste stone mike...

Aardige wedstrijd gedaan Mike! we gaan blijven werken aan een aantal punten (turn farmers bv, zware stones armplaatsing) dan zit je binnenkort in de top bij dit soort wedstrijden.

zonde van die laatste stone mike...
Idd jammer, hij moest er eigenlijk gewoon op

Aardige wedstrijd gedaan Mike! we gaan blijven werken aan een aantal punten (turn farmers bv, zware stones armplaatsing) dan zit je binnenkort in de top bij dit soort wedstrijden.
Thnx Gijs. dat zijn idd nog goeie aandachtspunten. Want volgens mij liep ik bij jou met dikke handvaten 3 sets van 40-50m met turn.

Ja en je ziet ook dat je grip beter is als van velen maar je had al een heel slechte 1e turn en dat koste veel tijd.

Die dansmariekes die er constant vrolijk liepen te wezen om je heen... :roflol:

ja dat leid toch af.. jammer van die laatste stone man mike! dacht toen je hem op je knieen had van oh hij pakt um wel mja.. toch goed gepresteerd volgens mij of nie?

Haha die chiks, check die hele maal links staat bij mike's deadlift haha.
Vet filmpje voor de rest!

Ik hield veel van die chicks. Btw Mike tegenover NCC bruut beest geworden, nice work.

goed gedaan mike!

@BBosman
Hoe komt het dat je erg veel moeite had met die 2e rep 140 terwijl je 1Rm 172,5 is?(signature)

@BBosman
Hoe komt het dat je erg veel moeite had met die 2e rep 140 terwijl je 1Rm 172,5 is?(signature)

172.5 is met wraps, die 2x140 is met andere techniek en zonder wraps, plus ben ik de laatste weken richting mn vakantie steeds slechter en minder gaan eten :(

Squatte vanmiddag met andere techniek (low bar, bredere stand, op buitenkant voeten staan) wel lekker 3x137.5 tot onder parallel :D Begin het eindelijk door te krijgen :D

Laatst bewerkt:
Ah verdammt, dan is er eens iets "dichtbij" en dan weet ik er niets van :((((((

fuuuuuuuuuuuuuuuuu

lol

Hahaha dat gedans is toch echt epic, probeer je een psyching up te bewerkstelligen krijg je constant een huppelende K3 wannabee achter je aan!

Terug
Naar boven