- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
mwah vind mezelf best wel een mietje en trek ook 190 met belt![]()
Wat weeg jij?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mwah vind mezelf best wel een mietje en trek ook 190 met belt![]()

Omdat een riem zo akelig zit rond mijn pens...

Je coïtusuele geaardheid of hoe je je in het dagelijks leven gedraagt heeft toch niets te maken met hoeveel je kan Deadliften..?mwah vind mezelf best wel een mietje en trek ook 190 met belt![]()

+1Grote smurf, hou nou eens op man, wat maakt t nou uit wat ie zonder suit en belt lift. Totaal onzinnige vraag. Hij post hier een mooie, nette lift, hij doet mee aan nk's en andere npb-wedstrijden, wat de meesten hier niet kunnen zeggen, en zet daar mooie prestaties neer, op 19-jarige leeftijd. Al die helden die op zondagochtend 300 kilo trokken in de gym toen er niemand bij was, die kennen we nou wel.
Grote smurf, hou nou eens op man, wat maakt t nou uit wat ie zonder suit en belt lift. Totaal onzinnige vraag. Hij post hier een mooie, nette lift, hij doet mee aan nk's en andere npb-wedstrijden, wat de meesten hier niet kunnen zeggen, en zet daar mooie prestaties neer, op 19-jarige leeftijd. Al die helden die op zondagochtend 300 kilo trokken in de gym toen er niemand bij was, die kennen we nou wel.
mijn excuses Jorg 
Het maakt toch een vrij groot verschil en het is natuurlijk leuk om te weten hoeveel iemand deadlift met hetzelfde gewicht als jezelf. Het blijft natuurlijk bovengemiddeld sterk, maar dat is vanzelfsprekend als je op hoog niveau wilt meedoen en ik zeg ook helemaal niets over de lift, alleen kwam hij over als een ecto wannabee powerlifter die een suit en belt gebruikte om enkele tientallen kilo's bij zijn raw deadlift op te tellen. wist ik veel dat hij ook daadwerkelijk aan powerlifting deed. Toen dat duidelijk werd zag ik het nut in van zo een suit en belt maar toen was de rel al losmijn excuses Jorg
![]()
Het lijkt erop dat je mijn vraag gemist hebt, hoeveel deadlift jij?
Misschien zou je je moeten realiseren dat je met dergelijke deadliftstats op helemaal niemand wat aan te merken zou moeten hebben, en eerst jezelf eens helemaal de t*fus zou moeten trainen om een beetje respectabele gewichten weg te gaan zetten. Knieoperatie of niet.
Succes ermee verder.
Ik vind het niet meevallen.Dat zou betekenen dat een trainer van een voetbalclub geen commentaar meer mag geven op zijn voetballers omdat hij het zelf niet beter kan? Ik vind het trouwens best meevallen na amper een maand trainen + wat spiergeheugen
idd, als je 73 weegt zou je zelfs nog geen suit en belt mógen dragen
Ankie Timmers doet geloof ik 3x BW en dat is een meisje. Me mirin...![]()