XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

:o 84 bij 1.90
2vkbwjr.jpg

Ik weeg 86 maar lift net 150/160 :p
Maar ik heb ook meer last van zwaarte kracht dan jullie manlets :p

Zo snel met een suit liften hoeft geen probleem te zijn toch, maar zou het niet elke training doen

Grote smurf, hou nou eens op man, wat maakt t nou uit wat ie zonder suit en belt lift. Totaal onzinnige vraag. Hij post hier een mooie, nette lift, hij doet mee aan nk's en andere npb-wedstrijden, wat de meesten hier niet kunnen zeggen, en zet daar mooie prestaties neer, op 19-jarige leeftijd. Al die helden die op zondagochtend 300 kilo trokken in de gym toen er niemand bij was, die kennen we nou wel.

Waarom zou je deadliften zonder belt?
Omdat een riem zo akelig zit rond mijn pens... :D

mwah vind mezelf best wel een mietje en trek ook 190 met belt :p
Je coïtusuele geaardheid of hoe je je in het dagelijks leven gedraagt heeft toch niets te maken met hoeveel je kan Deadliften..? :dunno:
Dus dat zegt niets. ;)

Grote smurf, hou nou eens op man, wat maakt t nou uit wat ie zonder suit en belt lift. Totaal onzinnige vraag. Hij post hier een mooie, nette lift, hij doet mee aan nk's en andere npb-wedstrijden, wat de meesten hier niet kunnen zeggen, en zet daar mooie prestaties neer, op 19-jarige leeftijd. Al die helden die op zondagochtend 300 kilo trokken in de gym toen er niemand bij was, die kennen we nou wel.
+1

Het maakt toch een vrij groot verschil en het is natuurlijk leuk om te weten hoeveel iemand deadlift met hetzelfde gewicht als jezelf. Het blijft natuurlijk bovengemiddeld sterk, maar dat is vanzelfsprekend als je op hoog niveau wilt meedoen en ik zeg ook helemaal niets over de lift, alleen kwam hij over als een ecto wannabee powerlifter die een suit en belt gebruikte om enkele tientallen kilo's bij zijn raw deadlift op te tellen. wist ik veel dat hij ook daadwerkelijk aan powerlifting deed. Toen dat duidelijk werd zag ik het nut in van zo een suit en belt maar toen was de rel al los :o mijn excuses Jorg ;)

Het maakt toch een vrij groot verschil en het is natuurlijk leuk om te weten hoeveel iemand deadlift met hetzelfde gewicht als jezelf. Het blijft natuurlijk bovengemiddeld sterk, maar dat is vanzelfsprekend als je op hoog niveau wilt meedoen en ik zeg ook helemaal niets over de lift, alleen kwam hij over als een ecto wannabee powerlifter die een suit en belt gebruikte om enkele tientallen kilo's bij zijn raw deadlift op te tellen. wist ik veel dat hij ook daadwerkelijk aan powerlifting deed. Toen dat duidelijk werd zag ik het nut in van zo een suit en belt maar toen was de rel al los :o mijn excuses Jorg ;)

Het lijkt erop dat je mijn vraag gemist hebt, hoeveel deadlift jij?

Het lijkt erop dat je mijn vraag gemist hebt, hoeveel deadlift jij?

Heb ik geen idee van
Ik heb een jaar mijn benen/rug niet meer kunnen trainen door een knieblessure. Uiteindelijk ben ik 3 maanden geleden geopereerd geweest. Ik ben sinds een maand geleden weer beginnen deadliften en doe nu zo een 2 setjes per week om het langzaam weer op te bouwen. Momenteel dus 8 x 90 kg maar dat zegt op dit moment weinig. het is ook allemaal zeer strict uitgevoerd omdat ik mezelf niet wil overbelasten op dit moment.

Laatst bewerkt:
Misschien zou je je moeten realiseren dat je met dergelijke deadliftstats op helemaal niemand wat aan te merken zou moeten hebben, en eerst jezelf eens helemaal de t*fus zou moeten trainen om een beetje respectabele gewichten weg te gaan zetten. Knieoperatie of niet.
Succes ermee verder.

Misschien zou je je moeten realiseren dat je met dergelijke deadliftstats op helemaal niemand wat aan te merken zou moeten hebben, en eerst jezelf eens helemaal de t*fus zou moeten trainen om een beetje respectabele gewichten weg te gaan zetten. Knieoperatie of niet.
Succes ermee verder.

Dat zou betekenen dat een trainer van een voetbalclub geen commentaar meer mag geven op zijn voetballers omdat hij het zelf niet beter kan? Ik vind het trouwens best meevallen na amper een maand trainen + wat spiergeheugen

Rare vergelijking. Jij bent toch geen trainer? Jij traint toch geen powerlifters? Of heb ik t mis?
Ga er verder niet meer op in, vind alleen dat je die brutale opmerkingen die je hier postte misschien voor je zou moeten houden als je zelf nog niet bepaald veel bereikt hebt in de krachtsportwereld.

Dat zou betekenen dat een trainer van een voetbalclub geen commentaar meer mag geven op zijn voetballers omdat hij het zelf niet beter kan? Ik vind het trouwens best meevallen na amper een maand trainen + wat spiergeheugen
Ik vind het niet meevallen.

opsmurven :D

Nee dat ben ik niet, maar dat kon je niet weten. Ik heb ook geen powerliftambities. Ik ga mijn deadlift zeker nog verbeteren en je weet zelf ook wel dat je vlak na een operatie geen hoge toppen gaat scheren. Jorg ga ik misschien niet inhalen maar ik wil toch weten hoe dicht ik kan komen bij iemand die er professioneel mee bezig is, vandaar dat ik me afvroeg hoeveel hij zonder riem deed, als je dat niet te brutaal vind.

:roflol: wat een haat weer

Terug
Naar boven