Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

2,5x bw is ****ing slap.

Vind je dat normaal, een riem dragen tijdens het squatten?

Nee abnormaal, daarom had ik hem de set erna afgedaan.

Maar serieus, bij mijn werksets doe ik me belt regelmatig om ja.

haha oke, tis maar goed dat je geen suit aan had...

Tymboo loop is niet zo te zeiken en beoordeel de lift zelf ook is. Vind het nice Koen, het lijkt wel of je bij de 1e rep wat dieper gaat als bij de andere, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.

Oke, Gandhi.
Goeie lifts.

Zo zie ik een belt bij bankdrukkert als iets raars:rolleyes:
Alsnog bedankt voor je comment op me techniek
Tymboo loop is niet zo te zeiken en beoordeel de lift zelf ook is. Vind het nice Koen, het lijkt wel of je bij de 1e rep wat dieper gaat als bij de andere, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn.
Thanks Mahatma, zou misschien slechts een paar cm (onbewust) kunnen schelen ja

Laatst bewerkt:

Wauw wat ben jij een goede analyticus. Voel je je nu beter na 20 bans om 40 euro aan DBB te betalen?

Keun, als je omhoog komt probeer dan je ellebogen niet naar achter te laten wijzen, vaak val je hierdoor voorover, maar het ziet er best goed uit.

Laatst bewerkt:
Lijkt me dat je toegeeft aan je bovenrug? Pas op dat ie niet van je schouders valt...

Lijkt me dat je toegeeft aan je bovenrug? Pas op dat ie niet van je schouders valt...

ja klopt man, bij 130 was er overigens nog geen probleem met recht op blijven.. de 2e rep viel hij ook vrijwel van men schouders, links had ik em gewoon beet in men hand i.p.v. dattie nog op men delt lag :roflol:

Misschien nog iets meer 'gaan zitten' ipv 'door knieen zakken' zodat je wat rechterop blijft?

Misschien nog iets meer 'gaan zitten' ipv 'door knieen zakken' zodat je wat rechterop blijft?

denk dat vooral focussen op ellebogen omhoog blijven duwen zal helpen... ben alleen niet zo heel mobiel in men schouders + thoracic area... nakt me een beetje bij dit soort shit... komt wel goed, gewoon stug op blijven focussen ;)

Hou je eigenlijk je handen binnen of buiten je schouders?

Geen idee hoe je het echt noemt :o Ik heb zelf niet de mobiliteit om mn handen breed te houden, ik heb ze ongeveer bij mn keel zitten :)

Je zegt dat je benen niet het probleem zijn. Imo is dat juist wel een oorzaak van het naar voren komen bij de front squat. Als je niet explosief genoeg omhoog komt is de kans groter dat je je arch verliest en/of dat de halter van je schouders af gaat glijden. Dit heeft dus zeer zeker wel met de kracht in je benen te maken. De truc is om zo snel mogelijk omhoog te komen, je heupen naar voren te gooien en de arch in je rug hierbij te behouden. Dat lukt dus alleen als je benen sterk genoeg zijn om het gewicht hard omhoog te krijgen. Bij je eerste rep gaat dat nog heel goed, bij de tweede rep heb je meer moeite, waardoor je bovenrug teveel gaat krommen.

Terug
Naar boven