MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik vind t een mooie lift, en ging nog redelijk easy ook lijkt het.

Thx!
Was wel een beetje vechten, maar denk dat er maybe nog 5 a 10kg rek in zit.

buff fysiek en nette deadlift!

Goede beurt lijkt mij. Hoezo een muts op?

Ja, was zeker op de bank. Is wel iets waar ik altijd op moet letten trouwens, met die arch die ik ook maak. Maar ik heb gewoon een hele dikke squatreet, misschien dat het daar aan ligt ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 21:54 ----------

Goede beurt lijkt mij. Hoezo een muts op?

Thanks, weet niet, heb een kale kop, train vaak met een muts of pet op oid.

als een heuse wsb fanaat :D

Nice bench!
Snelheid was er wel aardig uit lijkt mij?

Haha ja, ik heb Louie destijds verteld dat ie zn kop maar eens kaal moest scheren, wilde het nog wat worden met die bench van 'm.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 22:15 ----------

Nice bench!
Snelheid was er wel aardig uit lijkt mij?

Ik vond m nog vrij hard en makkelijk eigenlijk. Was wel de 3e single al natuurlijk. Komt nog wel een pak bij, als het goed is...

Snap ik!
Maar maybe had ik van Tymen wat meer verwacht ofzo:D;)
Hij heeft in elk geval nice shoes:)

my bad then (wil ook wel zo een dikke bench reet dan :trollface:)

mischien zie ik het verkeerd maar was je kont wel op de bank of was dat de bedoeling.
verders wel nasty gewicht :D

haha, en eens goed de laatste secondes luisteren :D

ik citeer "zeker weten dat ie goed was, kwam echt nie me me kont omhoog nu"

of heb ik t mis tymboo ;)

mooie beurt.

zit nog zat snelheid in!:)

als ik mn 1e beurt 25 sep. zo hard druk, ben ik tevreden :D

Ik ook. denk dat me 1e beurt nog wat hoger ligt dan dit.

Snap ik!
Maar maybe had ik van Tymen wat meer verwacht ofzo:D;)
Hij heeft in elk geval nice shoes:)

Tsja... het is natuurlijk de NPB waarvoor ik til en niet de één of andere chocoladebond waar je m maar een kwart tel stil hoeft te houden, je kop alle kanten op kan bewegen en je je voeten niet plat op de grond hoeft te houden ;)

my bad then (wil ook wel zo een dikke bench reet dan :trollface:)

Krijg je niet van t benchen hoor, zo'n dikke reet :P

haha, en eens goed de laatste secondes luisteren :D

ik citeer "zeker weten dat ie goed was, kwam echt nie me me kont omhoog nu"

of heb ik t mis tymboo ;)

Ja haha, ik moet daar echt altijd goed op letten, ben er al eens mee de mist in gegaan. Zet mn poten nu wat wijder naar buiten waardoor ik met me kont beter op de bank blijf. Dat is ook de reden waarom ik het vanaf die positie af film. Precies de hoek waarin de scheidsrechters aan de zijkant zitten zo'n beetje. Had eigenlijk nog een strakke korte broek aan moeten doen, dan zie je het beter, maar oke...

Yo thanks!

Tsja... het is natuurlijk de NPB waarvoor ik til en niet de één of andere chocoladebond waar je m maar een kwart tel stil hoeft te houden, je kop alle kanten op kan bewegen en je je voeten niet plat op de grond hoeft te houden
:p

Netjes Tymen. Op het filmpje lijkt het alsof je hem heel laag touched. Te laag? Correct me if I'm wrong.

Volgens mij niet té laag, maar t zou kunnen. Tis gewoon in een rechte lijn naar beneden en weer omhoog. Wel iets waar ik op moet letten altijd, thanks.

Terug
Naar boven