Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tsja... het is natuurlijk de NPB waarvoor ik til en niet de één of andere chocoladebond waar je m maar een kwart tel stil hoeft te houden, je kop alle kanten op kan bewegen en je je voeten niet plat op de grond hoeft te houden ;)

Het zijn ook altijd die n*gers he.

BAM he's back... welcome fawaz... train je nog!?

epic, ik moest (vooral bij het squatten) elke keer even dubbel checken of het niet een meisje was die aan het liften was

• Like
Waarderingen: verb
Mooie pr's! Hadden jullie daar telkens 4 beurten?

ik tel ook 4 beurten ???

beetje jammer dat de aangever met BP, ff om moet lopen en dan tevens vanger moet spelen.
waar is dit eigenlijk?
BK GPC zegt mij niets......

mooi op alledrie een PR zetten :)

ik tel ook 4 beurten ???

beetje jammer dat de aangever met BP, ff om moet lopen en dan tevens vanger moet spelen.
waar is dit eigenlijk?

Inderdaad, vroeg me al af wat er gebeurt als er iemand daar shirted ver over de 200 drukt en hij verliest spanning net na het uittillen?

was een forza bench met "vangers" dus een echt "groot" probleem ging het niet zijn :)

+ bij de 200+ benches waren ze met 3

Mooie bank trouwens.

ik tel ook 4 beurten ???

waar is dit eigenlijk?

Als je een record zet krijg je normaal gezien een vierde beurt. Jammer genoeg heeft het vorige bestuur de RAW records niet bijgehouden en was er onduidelijkheid. Ik heb gezegd dat ik bij benchpress en deadlift mijn vierde beurt wou en dat ze achteraf dan maar moesten uitzoeken of het een record is of niet. Ik reken ze niet als wedstrijdPR maar als gewoon trainingsPR keur ik ze goed.

Als je een record zet krijg je normaal gezien een vierde beurt. Jammer genoeg heeft het vorige bestuur de RAW records niet bijgehouden en was er onduidelijkheid. Ik heb gezegd dat ik bij benchpress en deadlift mijn vierde beurt wou en dat ze achteraf dan maar moesten uitzoeken of het een record is of niet. Ik reken ze niet als wedstrijdPR maar als gewoon trainingsPR keur ik ze goed.
Je kan ze best als wedstrijd PR rekenen vind ik omdat je ze onder diezelfd omstandigheden hebt gezet.
Nog gefeliciteerd trouwens man!

volgens welke reglementen is dat dan?
ken ik niet nl.
ik zit zelf bij de NPB

ennuh, hoezo reken je ze niet als wedstrijd pr?is toch een goede beurt?

trouwens ff teruggekeken, en idd safetys aan de bank.
die staan wel erg laag volgens mij hoor, gaat dan toch een deuk in je borst zitten :(

volgens welke reglementen is dat dan?
ken ik niet nl.
ik zit zelf bij de NPB

ennuh, hoezo reken je ze niet als wedstrijd pr?is toch een goede beurt?

Als je in je derde beurt een record kan breken krijg je nog een vierde beurt. Aangezien ik niet weet of ik officieel in mijn derde beurt een record gezet heb is het niet zeker of ik een vierde beurt had mogen krijgen.

Bij de NPB is het zo dat je nog voor een vierde beurt mag als je een record kan breken. Maar dit is alleen op NK's. Of internationale wedstrijden natuurlijk.
Tenminste, dat dacht ik.

Als je in je derde beurt een record kan breken krijg je nog een vierde beurt. Aangezien ik niet weet of ik officieel in mijn derde beurt een record gezet heb is het niet zeker of ik een vierde beurt had mogen krijgen.

uhm met alle respect voor je prestatie, maar dit is toch een PR en geen NL record?ik bedoel als het een PR was, zou je het toch wel hebben geweten?
dit geldt dan voor beide vormen van een record zetten?
dus je zou een extra beurt krijgen als je een PR of NL R zet?

sorry dat ik er ff over doorga, maar ik ben nog net nieuw in het wedstrijdwereldje en had er nog nooit van gehoord.
vind t dus fijn om precies te weten hoe dit zit ;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 13:03 ----------

Bij de NPB is het zo dat je nog voor een vierde beurt mag als je een record kan breken. Maar dit is alleen op NK's. Of internationale wedstrijden natuurlijk.
Tenminste, dat dacht ik.

ah ik was net te vroeg gehe.
weet jij of dat dan enkel voor een NL of ook voor een PR geldt?

BK is Belgisch Kampioenschap, Donovan. En het gaat niet over PR's maar over Belgische records natuurlijk.

ah kijk dat is helder dan :D

sja ik woon zo dicht bij belgie en kom er ook zo vaak, werk zelfs voor een belg :rolleyes:

dat ik er gewoon niet altijd erg in heb dat t apart is van NL wahaha:p

maargoed, tis helemaal helder nu, bedankt!

Terug
Naar boven