- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Oh ik was net te vroeg gehe.
weet jij of dat dan enkel voor een NL of ook voor een PR geldt?
Nee natuurlijk niet, dan worden t wel hele lange wedstrijden...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ik was net te vroeg gehe.
weet jij of dat dan enkel voor een NL of ook voor een PR geldt?
Je dacht het goed Tymen.Bij de NPB is het zo dat je nog voor een vierde beurt mag als je een record kan breken. Maar dit is alleen op NK's. Of internationale wedstrijden natuurlijk.
Tenminste, dat dacht ik.

Nee natuurlijk niet, dan worden t wel hele lange wedstrijden...

Ja kan best, BR voor GPC. Er zijn ook in Belgie meerdere bonden. En het zal een lichte gewichtsklasse zijn geweest zo te zien.

Auw!Wat is niet zeker?
Ja, ik heb gemerkt dat de dopingcontroles ook wat strenger zijn in Belgie, zal er ook wat mee te maken hebben vrees ik.

Wat is niet zeker?
Ja, ik heb gemerkt dat de dopingcontroles ook wat strenger zijn in Belgie, zal er ook wat mee te maken hebben vrees ik.
In belgië zijn ze behoorlijk "op jacht" geloof ik éh, de laatste tijd..?Heb ik al eens uitgelegd (zie geen echte RAW lijst doordat er van het vorige BK GPC door een ander bestuur geen gegevens zijn, en dat was toen de eerste keer dat er effectief ook RAW werd gedaan). Dopingcontrole is langs geweest maar ik zou het bedroevend vinden moest iemand voor de records die er zijn doping gebruiken.

kloteboel