AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

@Hummer: Natuurlijk, dat wist ik wel, maar wilde even doen alsof er nog enige mogelijkheid zou zijn dat ik eens een keer iets mis heb.

Begrijp ik het nou goed en brak die wauter belgische records in dat filmpje?

Ja kan best, BR voor GPC. Er zijn ook in Belgie meerdere bonden. En het zal een lichte gewichtsklasse zijn geweest zo te zien.

Wat is niet zeker?
Ja, ik heb gemerkt dat de dopingcontroles ook wat strenger zijn in Belgie, zal er ook wat mee te maken hebben vrees ik.

Wat is niet zeker?
Ja, ik heb gemerkt dat de dopingcontroles ook wat strenger zijn in Belgie, zal er ook wat mee te maken hebben vrees ik.

Heb ik al eens uitgelegd (zie geen echte RAW lijst doordat er van het vorige BK GPC door een ander bestuur geen gegevens zijn, en dat was toen de eerste keer dat er effectief ook RAW werd gedaan). Dopingcontrole is langs geweest maar ik zou het bedroevend vinden moest iemand voor de records die er zijn doping gebruiken.

Haha idd dat is zo.
Maar de sancties in Belgie zijn over het algemeen nog een stuk strenger dan hier in Nederland, en er worden meer atleten gecontroleerd op een wedstrijd (das mijn ervaring dan althans).

Heb ik al eens uitgelegd (zie geen echte RAW lijst doordat er van het vorige BK GPC door een ander bestuur geen gegevens zijn, en dat was toen de eerste keer dat er effectief ook RAW werd gedaan). Dopingcontrole is langs geweest maar ik zou het bedroevend vinden moest iemand voor de records die er zijn doping gebruiken.
In belgië zijn ze behoorlijk "op jacht" geloof ik éh, de laatste tijd..?
Ik vraag me af wat ze precies testen eigenlijk...
Ik heb begrepen dat de tests best veel geld kosten, en het lijkt me niet dat België nou zo veel overschot heeft.
Dus op "groeihormonen" zal wel nooit getest worden neem ik aan.
In NL trouwens ook niet hoor!
Kost iets van een 2500,- /test ofzo.
Dus als je wilt... ;)
:jk:
Verkeerde topic om hier verder op door te gaan trouwens...

Allemaal aan de groeihormonen vanaf nu :D

Dat bedoel ik! ;)

Nog even of-topic, maar ik dacht dat ze die regel geschrapt hadden bij de NPB... dus dat je nu geen 4e beurt meer mag vragen

Nice deads vooral!

Zou je bovenrug wat rechter houden Davy, dan kom je beter uit bij lockout.

die 210 deadlift ging verrekte snel de lucht in ... netjes!

Terug
Naar boven