XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat ik zie is dat je eigenlijk eerst je bovenrug naar voor beweegt en dan pas je in je heupen breekt. Die 3x160 ziet er al iets beter uit.

ook ****ing vaag dat het gewoon touch n go benches zijn

sanne, laatste beurt was niet goedgekeurd hoor;)
Vanaf de 2de beurt had ik last vant eelttear, grip was naar de zak!, daarom ook een wat moeilijk lock-out. 240 was dan de doodsteek , mooie wonden moet ik wel zeggen :D maar goed, in mei 260 getrokken, dus vanaf volgende week terug bikkelen om daarover te gaan;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 22:29 ----------

ook ****ing vaag dat het gewoon touch n go benches zijn

je ziet toch duidelijk stilstand :rolleyes: + gepresst op press commando, kzie het probleem niet?

kzie de stilstand ook niet echt de laatste 2 beurten op bench maar goed. Verder prima SQ en DL moet nog wat aan de spanning op de rug gebeuren denk ik.

Moet wel zeggen dat ik af en toe vreemde dingen zag van de refs. Snel press commando, iemand die begon te pressen voor het commando en dat ook goedgekeurd kreeg, sommige squats die ik persoonlijk nooit goedgekeurd zou hebben op diepte,... De origanisatie was in orde maar de jurering was soms wat apart :)

die derde ref zat daar ook niet echt goed vond ik, die zat er bij wijze van spreken ne km van. Voor de rest vond ik het vrij acceptabel. Debiel hoge squats heb ik toch niet gezien hoor.:D

Deden daar ook vrouwen aan mee?

Mijn poging tot PL squatten:

5x90kg:
http://www.youtube.com/watch?v=ixs7s_XktFI

3x160kg:
http://www.youtube.com/watch?v=RotbRQGJkmA

Niet op diepte, I know. Al wat tips van medium Z gehad om te verbeteren (minder breed staan, bar hoger leggen, op oly's squatten) dus dat gaan we proberen de volgende keer. Als de bar hoger ligt kan ik ook rechter staan na uitpakken, dit kostte me na 3 reps al m'n lucht al :roflol:

haha wou hetzelfde zeggen als Ziyed die jongen weet waar hij het over heeft

Wat ik zie is dat je eigenlijk eerst je bovenrug naar voor beweegt en dan pas je in je heupen breekt. Die 3x160 ziet er al iets beter uit.

Dat komt omdat die halter zo laag ligt he, als jedan rechtop blijft valt die van je rug.

Haha ja pjotr, ik leer snel ;)

Jep, die.

je ziet toch duidelijk stilstand :rolleyes: + gepresst op press commando, kzie het probleem niet?

in NL zou dit dus echt niet tellen, zodra hij de chest raakt roepen ze al gelijk "press"

maakt me voor de rest niet uit, maar aangezien ik dus anders gewend ben vond ik het vreemd

in NL zou dit dus echt niet tellen, zodra hij de chest raakt roepen ze al gelijk "press"

maakt me voor de rest niet uit, maar aangezien ik dus anders gewend ben vond ik het vreemd
Als de scheidsrechter je graag mag kun je wel eens geluk hebben. ;)

Terug
Naar boven