Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

licht het aan mij, of lock je echt geen enkele rep...wel erg sterk natuurlijk!

Lijkt eerder 4/5. Lekker bezug Ita. Wanneer ga je hier weer loggen ouwe Loods-collaborateur.

Thanks Johan. Wanneer ik weer zin heb man, zal af en toe nog wel wat updaten natuurlijk.

licht het aan mij, of lock je echt geen enkele rep...wel erg sterk natuurlijk!

Hehe, nee dat ligt niet aan jou man. Zoals BBosman al aangeeft was dat de bedoeling.

:roflol:

3/4e bench = 3/4e omhoog, om de afzet van de borst sterker te maken

;).

aah zo.. tis laat he, en doen mensen dat joh?! ik neem banken niet zo serieus dat ik dat soort varianten en weet evt ook doe..maar als het jou helpt met je shit, keep it up..looking strong!

3/4 banken wordt meestal veel "pompender" gedaan volgens mij.
Was voor jou behoorlijk "licht" denk ik als ik je controle zo eens zie.

Ik doe m ongeveer op dezelfde manier, alleen is de beweging net iets korter bij mij. Wat overigens over het algemeen nog zwaarder is naar mijn idee, want je moet m echt tegenhouden als je m explosief van de borst af drukt.

Toen ik ze deed, duwde ik zo explosief als mogelijk van de borst af, en ontspande dan bijna meteen de kracht waarna ik de halter weer terug opving net boven de borst.
Ik had die oefening opgekregen van Wim (Wamsteekers) zonder verdere uitleg eigenlijk.
Was dus mijn eigen interpretatie.

Zo, weet ik ook weer hoe de 3/4 bench moet. Thnx Ita!

Ik denk dat je hem nog wel iets eerder kan stoppen.

Idd, tot waar je triceps het gaan overnemen bovenin.

Klopt inderdaad, altijd goed om even terug te zien op film.

Is het ook goed om touch en go en deadstops af te wisselen? Denk wel dat je inderdaad even helemaal kan focussen om je startpositie weer goed te krijgen. En dus wat nettere reps krijgt.

Ik vind stops het lekkerst omdat je niet kan smokkelen en bij touch en go is dat wel het geval ;)
En stops zijn ook beter om je start positie te trainen zoals jezelf al aangeeft.

• Like
Waarderingen: DG80
stop.start.stop.start.stöp.start

Mooie beurt Tymen en Mike die squat komt al in de buurt. Maar probeer wat minder wild te squatten, vooral het uitstappen en klaar staan etc.
Dat kan makkelijk in 3 kleine stapjes zonder jezelf moe te maken, moet op routine gaan in principe.

Nice Jules!Mooi die klapjes voor je kop ook!

200 is een prima mijlpaal! Mooie filmpjes kerel, dat duimpje maakt het af :D

Terug
Naar boven