- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
I won't **** the prosteenstoter - don't worry ninjaSjaak dont F*ck with the Prosteenstoter !! niet prostaat argh..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I won't **** the prosteenstoter - don't worry ninjaSjaak dont F*ck with the Prosteenstoter !! niet prostaat argh..
dit vind ik niet als excuus voor weinig liften of wat dan ook maar een verklaring voor techniek issues, net als iemand van 1m70 die moeite heeft met stones op 1m70...
ik ken personen van 1,65 meter die stones leggen op 1,80m en ik heb hun nog nooit horen klagen over hun lengte...
Lengte is ook geen verklaring voor techniek issues, zijn veel hele lange lifters met een zeer sterke en hele nette deadlift.
my thoughts exactly... maar Dominique zoekt graag naar redenen waarom het bij hem minder goed gaat als bij de ander helaasLengte is ook geen verklaring voor techniek issues, zijn veel hele lange lifters met een zeer sterke en hele nette deadlift.
my thoughts exactly... maar Dominique zoekt graag naar redenen waarom het bij hem minder goed gaat als bij de ander helaas
Ik heb het dus over zo'n dingen, je bent altijd maar aan het zeiken over hoe slecht jij het hebt en hoe goed anderen het hebben, ofwel thuissituatie ofwel lichaamsbouw of dit of dat, quit the bullshit, als je iets wilt bereiken moet IEDEREEN hard trainen...your thoughts exactly? jij bent zo hoog als een barkruk dus hoe kan jij dat nou weten? ideale bouw voor gym lifting heb jij... ik geef lengte niet de schuld, het bemoeilijkt alleen technisch liften
dat kan wel, maar gross van de goede deadlifters is kort of heeft lange armen, ik ben lang met korte armen, is ook geen excuus maar bemoeilijkt wel techniek tov bv mn trainingsmaat monkeyboy die 1m75 is en langere (geen grapje) armen heeft als ik @ 1m91