XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha !! aight anders kome de ninja skills haah

dit vind ik niet als excuus voor weinig liften of wat dan ook maar een verklaring voor techniek issues, net als iemand van 1m70 die moeite heeft met stones op 1m70...

Ik ken personen van 1,65 meter die stones leggen op 1,80m en ik heb hun nog nooit horen klagen over hun lengte...

Kijk maar naar Lalas die is ook maar iets van 1.78, die knalt ze er ook gewoon op

Brutal

Lengte is ook geen verklaring voor techniek issues, zijn veel hele lange lifters met een zeer sterke en hele nette deadlift.

Uberbruut!

Lengte is ook geen verklaring voor techniek issues, zijn veel hele lange lifters met een zeer sterke en hele nette deadlift.

dat kan wel, maar gross van de goede deadlifters is kort of heeft lange armen, ik ben lang met korte armen, is ook geen excuus maar bemoeilijkt wel techniek tov bv mn trainingsmaat monkeyboy die 1m75 is en langere (geen grapje) armen heeft als ik @ 1m91

my thoughts exactly... maar Dominique zoekt graag naar redenen waarom het bij hem minder goed gaat als bij de ander helaas

my thoughts exactly... maar Dominique zoekt graag naar redenen waarom het bij hem minder goed gaat als bij de ander helaas

your thoughts exactly? jij bent zo hoog als een barkruk dus hoe kan jij dat nou weten? ideale bouw voor gym lifting heb jij... ik geef lengte niet de schuld, het bemoeilijkt alleen technisch liften

your thoughts exactly? jij bent zo hoog als een barkruk dus hoe kan jij dat nou weten? ideale bouw voor gym lifting heb jij... ik geef lengte niet de schuld, het bemoeilijkt alleen technisch liften
Ik heb het dus over zo'n dingen, je bent altijd maar aan het zeiken over hoe slecht jij het hebt en hoe goed anderen het hebben, ofwel thuissituatie ofwel lichaamsbouw of dit of dat, quit the bullshit, als je iets wilt bereiken moet IEDEREEN hard trainen...

dat kan wel, maar gross van de goede deadlifters is kort of heeft lange armen, ik ben lang met korte armen, is ook geen excuus maar bemoeilijkt wel techniek tov bv mn trainingsmaat monkeyboy die 1m75 is en langere (geen grapje) armen heeft als ik @ 1m91

Als je zulke korte armen zou hebben zou je weer veel beter moeten zijn in bench en overhead... no offense

herve jou filmpje zegt niks, die man heeft epic lange armen... kan je 2m30 zijn als je lange armen hebt is de rom nog mwoah... en ziyed je hebt gelijk, ben een weak presser voor mn bouw, is me ook opgevallen

ik bedoelde juist te zeggen dat je helemaal geen korte armen hebt, kijk waar je eindigt op de deadlift...

''Je lichaamsbouw de schuld geven van een slechte techniek is een teken van zwakte'' - Bart de Graaf

Terug
Naar boven