AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha ik ga stuk hier... Max aka Barkruk !!! Maar ff domi quit die shit je deadlift toch 250 kg. is toch goed dan als die maar omhoog komt,, ik bedoel als je altijd maar je rug perfect recht moet houden dit dat,, word je rug nooit sterker je moet pijn voelen je moet een bolle boven rug hebben om die shit nog sterker te maken, Forceren die hap.. BOEM ! met je korte armpjes.. je bent gewoon gehandicapt man.. je hebt over een nadeel DL ben je te groot. Stones ben je te groot ( say wath ) Timbers heb je te kleine handen.. Beter ga je tennissen.? ( 1 love x)

thnx man:P

Snoob domi kicke your ass haha

herve jou filmpje zegt niks, die man heeft epic lange armen... kan je 2m30 zijn als je lange armen hebt is de rom nog mwoah... en ziyed je hebt gelijk, ben een weak presser voor mn bouw, is me ook opgevallen

die extreem lange armen benchen wel 290-300 (geared):D
en nu niet beginnen memmen over multiply shit , raw ook bruut sterk!

ik vind het overigens wel mooi dat je terug komt snoob:)

Bravo domie, je bent nu nationaal bekend als een zeurkous! Nogmaals je kiest voor de sport dus zeurt er niet over. Anders moet je gaan schaken want je bent lang genoeg om boven de tafel uit te komen.

Ted van der Parre is 2.13, en nog steeds de enige Nederlander die sterkste man van de wereld is geweest. Denk je dat hij altijd zeurde over zijn lengte?

Je kan beter de positieve kanten van jouw lengte bekijken, je kan veel meer massa op je frame plakken. En bij powerliften maakt het voor je Wilksscore amper uit of je nu 130 of 140 kg weegt. En als je korte armen hebt heeft dat weer mooi voordeel bij banken.

Bijna niemand heeft de perfecte verhoudingen, daar verander je toch niks aan :)

Jongens jullie weten toch wel dat jullie een SMTL lid beledigen .? daar staan consequenties voor Arghh !!! :eek:

no-whining.jpg

Ik sta zelf niet op verhoging:) Die matjes moeten er helaas onder om het geluid te dempen is een hele holle ruimte en ben al aantal maal aangesproken omdat het door de hele tent galmt;)

Matjes zijn 1 cm ofzo als je erop gaat staan;)

Hap :D
Sterk hoor 15x.

Terug
Naar boven