AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jongens jullie weten toch wel dat jullie een SMTL lid beledigen .? daar staan consequenties voor Arghh !!! :eek:

Beledigen? We helpen die jonge. We zitten hier in het krachthok en binden geen doekjes om hetgeen we te melden hebben! Als ie maar blijft benoemen, in welke vorm dan ook, dat hij he niet gaat redden omdat dit of dat. Dan gaat ie het idd niet redden. Op het moment dat die dit niet meer doet en gelooft dat het wat kan worden dan zal het waarschijnlijk ook wat worden. Het gaat er niet om de kampioen van NL te worden maar het beste in jezelf naar bovenhalen. En als dat een loglift van 125, een dl van 270 en een squat van 220 is. Dan heeft ie het toch mooi gedaan

Goed gegaind op je abs man

i know :D jelly much?

Voor de 2e rep had ik geen ademteug genomen dus veel te weinig spanning en prolly daar de vertraging ook door in mn lift. Volgende keer is voor 4reps gaan :)

awesome video is awesome :roflol:

Idd goede gains op abs!

Ik zie trouwens geen stiff legged hoor.

Mooi buikje :heart:

Sterk hoor!

Beledigen? We helpen die jonge. We zitten hier in het krachthok en binden geen doekjes om hetgeen we te melden hebben! Als ie maar blijft benoemen, in welke vorm dan ook, dat hij he niet gaat redden omdat dit of dat. Dan gaat ie het idd niet redden. Op het moment dat die dit niet meer doet en gelooft dat het wat kan worden dan zal het waarschijnlijk ook wat worden. Het gaat er niet om de kampioen van NL te worden maar het beste in jezelf naar bovenhalen. En als dat een loglift van 125, een dl van 270 en een squat van 220 is. Dan heeft ie het toch mooi gedaan

+++++++1 Lex :thumbs:

Zou ik een bakje halen max.? x vanavond sporte..?

Hoelang is Prostaatstoter dan eigenlijk?

2.08m

• Like
Waarderingen: DG80
:roflol: 1m91 maar wietse:P

1.91 is teringlang man...

nah

Damn 1.91, heb je geen last met techniek als je zo lang bent? Dan zit je lengte echt een beetje in de weg, beetje zoals Chewie z'n powerfull abs in de weg zitten en ze alleen nog kan temmen door er een strakke belt om te zetten...

Terug
Naar boven