MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jongens, het is nu goed geweest. Denk dat domie het punt wel door heeft! Alhoewel....

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 21:55 ----------

Waarom? Kben het ook welleens niet met Lex eens en dan zeg ik het ook.. maar hij verwoord wat ik al 3 posts probeer te zeggen vandaar de +1...

;)

wat een sarcasme, het enige wat ik zei was als 1 van de redenen voor moeite ""its a long pull"" ik ben ook helemaal niet gek lang, het enige wat ik zeg is dat mn verhoudingen de techniek iets moeilijker maken bij deadlift...

Enzo is 1.90 m en trok net 280 kg deadlift zal nog wel gepost worden !!

wat een sarcasme, het enige wat ik zei was als 1 van de redenen voor moeite ""its a long pull"" ik ben ook helemaal niet gek lang, het enige wat ik zeg is dat mn verhoudingen de techniek iets moeilijker maken bij deadlift...

Lieverd, je weet zelf dat er meer achter zit. We hebben het hier al vaker over gehad. Laten we er nu een punt achter zetten. Dan zien we elkaar binnenkort weer in the stable, waar we onze energie nuttig kunnen gebruiken.

aai over de bol tijd!

Moet ie wel bukken, anders kan je er niet eens bij :D

goeie fail dude!

Je loopt er wel bij alsof je 140 kg weegt en zo meteen een 470 kg squat gaat attempten :D

epic voorbereiding op je lift :p

ik vind wel dat met name in het begin je tempo erg laag ligt...aan het einde die korte pauzes bovenin lijkt me logisch, maar vanaf rep 1 lijkt me onnodig - vooral als je instaat bent om er dus 20 te maken. wel mooie squats trouwens!

Je loopt er wel bij alsof je 140 kg weegt en zo meteen een 470 kg squat gaat attempten :D

tja iedereen doet wat hij kan e :D voor die 20 reppers moet ik me toch wel harder mentaal voorbereiden dan low rep squats

epic voorbereiding op je lift :p

ik vind wel dat met name in het begin je tempo erg laag ligt...aan het einde die korte pauzes bovenin lijkt me logisch, maar vanaf rep 1 lijkt me onnodig - vooral als je instaat bent om er dus 20 te maken. wel mooie squats trouwens!

dit is nog redelijk snel tempo hoor, als je weet wat er op het einde van een 20 rep set komt wil je je echt niet haasten hoor :D
Rippetoe zei ook:

over pauzes tussen reps moet je je geen zorgen maken, als je een eerlijk 20 rep squat programma volgt zal jezus je wel vertellen hoe lang je moet wachten, want jezus ZAL tegen je praten :D

ik parafraseer maar je snapt wat ik bedoel ;) plus dit is ongeveer 90% van mijn 5 rep max

iedere harde 20 repper kan rekenen op mijn bewondering!

Roep je nou op een gegeven moment de goden erbij ? :D

aan 2x130 een 20 repper met 100 doen is behoorlijk heftig. nice man!

ok ik heb het bijgeknipt, had vanmiddag geen tijd :P

Goeie 20 repper, voluit gegaan gezien je 2x130.. Super gedaan, jammer dat er altijd wel iets van commentaar wordt gevonden hier..

• Like
Waarderingen: Guts
Mooie squat.. goed diep ook

Terug
Naar boven