MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

nee geloof echt nie dat je bokito bent:P.. daar heb je te weinig haar voor;)

Nice bench man :thumbs: ... heb vandaag even een nieuwe geheugenkaart gekocht voor de fotocamera.
Zaterdag maar een aantal filmpjes schieten!

1 x 180 Deadlift (na 6 weken geen benentraining)
View My Video

Onderste filmpjes geschoten op maandag, was het weekend ziek geweest en die nacht maar vier uur geslapen, had daarom veel moeite met dit gewicht....
5 x 120 Squat
View My Video

1 x 120 Bottom Pin squat (oefening deed het voor het eerst, dacht dat me hams eraf scheurde :fire:)
View My Video

mooie filmpjes kerel:D

Thanks man, kan nu weer hard knallen op de squats en deads.
Heb een blessure gehad en 6 weken niks gedaan qua LB lfits.

en nu log bijhouden?:D

prachtige broek met bijpassende handschoentjes, en die matjes ook ....:rolleyes

Verder mooie lift hoor, je bent al aardig buff voor een 19-jarige :)

Chef, kijk is in mijn sig ;)

prachtige broek met bijpassende handschoentjes, en die matjes ook ....:rolleyes

Verder mooie lift hoor, je bent al aardig buff voor een 19-jarige :)

Hahaha hater :P
Zwembroek is chill om in te trainen omdat het lekker dun is.
Handschoenen heb ik omdat ik geen eelt op me klauwen wil en dat zal vast wel niet hardcore zijn ofzo maar dat boeit me echt geen ruk.
Matjes moeten eronder omdat het anders slecht is voor de vloer. De eigenaar was er toevallig bij, bij die 180 DL. En volgens hem moesten er nog 3 matjes bij. Verder niet op ingegaan want ik wil me ROM niet vernken, dan maar de vloer naar de klote helpen.

Voor de rest bedankt man!

Top die filmpjes, alleen jammer dat de laatste twee het niet doen.

Ja was me vanmiddag ook al opgevallen, toen opnieuw ge-upload maar deden het nog steeds niet.... Weet iemand anders een goed upload programma, ik ben ook aangemeld bij youtube, kan ik het ook via dat doen?

Ja was me vanmiddag ook al opgevallen, toen opnieuw ge-upload maar deden het nog steeds niet.... Weet iemand anders een goed upload programma, ik ben ook aangemeld bij youtube, kan ik het ook via dat doen?

Ja, dat doe ik zelf ook altijd en dat werkt perfect.

Die skinny spotter zou niemand herkennen. ;)

Leuk filmpje willy.

Terug
Naar boven