XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

in dat geval zal jij wel t laatste lachen niels whahaha
 
hahaha... dat denk je aappiej:D
 
klopt katrinus vind t ook jammer!! mnaar ja daar heb je critici voor;)
 
Ik zal maar weer een filmpje posten want anders wordt het een topic met slap geouwehoer. Ik zal geen namen noemen hoor Niels en Hans :D Ga toch eens trainen in plaats van dit topic vol te spammen. ;)

vanavond mijn Bench getraind als voorbereiding op de wedstrijd 9 december. Dit was een beurt met 210kg. De 190 en 200 staan straks ook nog in mijn log.

YouTube - Bench press 210kg
 
n - e - a - n - d - e - r - t - h - a - l - e - r
 
dat is nog eens een mooi bankie kerel :thumbs:

wel jammer dat ie een beetje scheef ging en dat je geen 10 sec rust nam op je borst bla bla bla bla whahahahahaa

Vette shit ouwe ;)
 
cool!respect!
 
dat is nog eens een mooi bankie kerel :thumbs:

wel jammer dat ie een beetje scheef ging en dat je geen 10 sec rust nam op je borst bla bla bla bla whahahahahaa

Vette shit ouwe ;)

Ja, ik weet het. Ik moet nog veel aan mijn techniek werken maar ik ben ook nog zo onervaren he! ;)
 
Ja, ik weet het. Ik moet nog veel aan mijn techniek werken maar ik ben ook nog zo onervaren he! ;)

ach dat geeft niet!
met een beetje hulp van wat ervarener mensen als ons kan je heus wel op een redelijk niveau komen hoor ;)
 
Ik zal maar weer een filmpje posten want anders wordt het een topic met slap geouwehoer. Ik zal geen namen noemen hoor Niels en Hans :D Ga toch eens trainen in plaats van dit topic vol te spammen. ;)

vanavond mijn Bench getraind als voorbereiding op de wedstrijd 9 december. Dit was een beurt met 210kg. De 190 en 200 staan straks ook nog in mijn log.

YouTube - Bench press 210kg

damn :D
 
ach dat geeft niet!
met een beetje hulp van wat ervarener mensen als ons kan je heus wel op een redelijk niveau komen hoor ;)

En de sticky's lezen helpt toch ook heb ik weleens gehoord. ???
 
Ik zal maar weer een filmpje posten want anders wordt het een topic met slap geouwehoer. Ik zal geen namen noemen hoor Niels en Hans :D Ga toch eens trainen in plaats van dit topic vol te spammen. ;)

vanavond mijn Bench getraind als voorbereiding op de wedstrijd 9 december. Dit was een beurt met 210kg. De 190 en 200 staan straks ook nog in mijn log.

YouTube - Bench press 210kg

Vette bank ouwe!
 
impressive kerel!!:D heb je apekracht?:P
 
Misschien is het een idee om bepaalde lifts te filmen als zeg maar "bewijs".

Het is niet zo dat ik sommige mensen niet geloof ofzo maar de 300kg deadlifts en 400kg yoke walk's plus nog wat claims vliegen hier de laatste tijd aardig door de lucht.

Filmen en laten zien. Dan beloof ik ook wat lifts te gaan filmen de aankomende tijd!!



begin volgend jaar heb ik weer een nieuwe gsm om filmpjes mee te maken, dus nog ff geduld!
;)
 
Back
Naar boven