MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Doet me denken aan sigmarsson. Puike prestatie.

episch filmpje :roflol:

gaan ze niet mekkeren van de gemeente als je dat fietspad ook als trainingsarea gaat gebruiken? ik zag geloof ik ook al yoke runs op dat pad voorbij komen.

episch filmpje :roflol:

gaan ze niet mekkeren van de gemeente als je dat fietspad ook als trainingsarea gaat gebruiken? ik zag geloof ik ook al yoke runs op dat pad voorbij komen.

Denk het eigenlijk niet aangezien het volgens mij maar sporadisch gebeurd. Yoke werd alleen daar gedaan omdat het buiten voor de schuur vol was.

lekker diepe squats man! gaan een stuk makkelijk dan vorige week ghehe :P

Mooi op diepte!

Lijkt precies alsof je je rug kromt om op diepte te geraken

Ik kan ook echt alleen maar naar die superdudes achter je kijken.
Maar goeie squats hoor.

Solide Squats. Enkel die buttwink moet er inderdaad wel uit. Of hij moet in ieder geval toch een pak minderen.

Inderdaad heupen wat flexibeler maken.

Ik kan ook echt alleen maar naar die superdudes achter je kijken.
Maar goeie squats hoor.
Beter dan vroeger idd :p

Moet toch zeggen dat die 2 toch weer een paar van de harder trainende jongens in de gym zijn
Solide Squats. Enkel die buttwink moet er inderdaad wel uit. Of hij moet in ieder geval toch een pak minderen.

Buttwink onder par valt wel mee, maar het ''extra diep'' moet die buttwink nog wel wat minder, ga t toch altijd wel een beetje houden.

Flexibility is a b*ch, bart. Blijven oefenen en stretchen. Buttwink is niet simpel om weg te krijgen.

T bljjft een lowbar squat, verder dan simpel net onder par, beetje buttwink zal je dan wel blijven houden

ik zeg prima(Y)

@ Bart, nette squats man, mooi diep, ziet er goed uit.

@ Rickbeen, meer spanning opbouwen in je rug bij de liftoff, in feite moet dan de stang al loskomen (als je jouw rug opspant). Je rug moet dus eerst omhoog, kont laag houden en trappen!

@ Rickbeen, meer spanning opbouwen in je rug bij de liftoff, in feite moet dan de stang al loskomen (als je jouw rug opspant). Je rug moet dus eerst omhoog, kont laag houden en trappen!

Oke, over je hele rug of op alleen de lats. Maar als ik ze zo doe voelen ze goed aan, wat ze eerst niet deden. Dus vooruitgang is er al wel:) Is mijn kont te hoog dan, want ik squeze mijn glutes wel aan naar de stang.

Terug
Naar boven