MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik noem t squatten.

Haha, Gijs, ouwe poser...

@ Eddine Probeer bij de squats omhoog te blijven kijken, is beter voor je form, verder lijken je knieen erg ver naar voren te komen. Probeer eens rustiger te zakken want lijkt of je spanning verliest

Eddine wat kraakt er telkens bij die deadlifts van je? ik schrok me de t*ring bij je 1ste rep.

Hoor idd ook echt wat kraken :o

Dat zijn me glutes man, bij het locken voel en hoor ik dat idd steeds.

Je glutes? dafuq, lijkt me niet gezond man.

Nee grapje man, is gewoon de halter die tegen die neoprene broek trekt.

Oke, over je hele rug of op alleen de lats. Maar als ik ze zo doe voelen ze goed aan, wat ze eerst niet deden. Dus vooruitgang is er al wel:) Is mijn kont te hoog dan, want ik squeze mijn glutes wel aan naar de stang.

Ja hele rug opspannen! Je kont komt nu nog te snel omhoog, dus eerde met je rug omhoog voordat je gaat trappen. Op die manier haal je het meest uit je benen en zo min mogelijk uit je rug.

Hey Ziyed ga je ook Benni-rollen bij de DL

Ja hele rug opspannen! Je kont komt nu nog te snel omhoog, dus eerde met je rug omhoog voordat je gaat trappen. Op die manier haal je het meest uit je benen en zo min mogelijk uit je rug.

Maar dan zitten je knieën in de weg, zodra de stang boven mijn knieeën komt recht ik me rug en strek ik me benen..

Maar dan zitten je knieën in de weg, zodra de stang boven mijn knieeën komt recht ik me rug en strek ik me benen..

Ik zal het even in lekentaal voor je proberen uit te leggen...

DG80 bedoelt dat je dus tesnel je benen gestrekt hebt waardoor je een groot deel van de beweging niks meer met je benen kan doen. Je moet dus je koppeling tussen benen strekken en je bovenlichaam recht maken verbeteren (dat dat dus gelijkmatiger gaat).

Als je knieën in de weg zitten ben je teveel met je rug bezig ipv je benen.

Dan zal ik nu het filmpje is bekijken en mogelijk mijn antwoord aanpassen:cool:

Okey, filmpje bekeken. Heel simpel, je ziet dat als jij hem neerlegt dat je tot je knieën lekker rustig en gecontroleerd gaat en net voorbij dat punt valt de stang opeens keihard. Dat komt dus omdat je je kont niet ver genoeg naar beneden ramt. Je begint ook op dezelfde positie dus bij het begin moet je kont ook iets lager zitten.

Laatst bewerkt:
DG80 beetje last van roidrage?
Vond t trouwens nette deadlifts, Rickbeen, zou alleen grotere schijven gebruiken als je ze hebt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven