Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gijs wat vet! Lijkt wel fast forward afgespeeld!

Wat een zieke beurt van Gijs. De blijdschap erna en het commentaar. Prachtig :)

Je hebt de arch wel maar ik heb de indruk dat de spanning die je hiermee moet teweegbrengen ontbreekt. Je holt simpelweg je rug zo lijkt het wel. Druk je je voeten de grond in en druk je je schouderbladen de bank in? Anders heeft een arch volgens mij geen zin, tenzij om sissy-style de ROM te verkorten.

Je hebt de arch wel maar ik heb de indruk dat de spanning die je hiermee moet teweegbrengen ontbreekt. Je holt simpelweg je rug zo lijkt het wel. Druk je je voeten de grond in en druk je je schouderbladen de bank in? Anders heeft een arch volgens mij geen zin, tenzij om sissy-style de ROM te verkorten.

Ik druk mijn voeten idd de grond in. Ik voel dan vrij veel spanning in mijn gluten en quads.
En ik druk mijn schouderbladen de bank in. Het is vrij moeilijk om ze daar te houden omdat ik de stang uit die houden moet duwen (ik kan niet anders en niemand in mijn sportschool kan spotten).

Ik zal er volgende keer beter op letten.

Ik druk mijn voeten idd de grond in. Ik voel dan vrij veel spanning in mijn gluten en quads.
En ik druk mijn schouderbladen de bank in. Het is vrij moeilijk om ze daar te houden omdat ik de stang uit die houden moet duwen (ik kan niet anders en niemand in mijn sportschool kan spotten).

Ik zal er volgende keer beter op letten.

Wut, iedereen kan spotten...???

nieuwe pagina, my bad :P

Dat doe ik elke borst training.. Als ik merk dat de spotter (te veel) helpt waar ik dat niet wil geef ik dat gelijk aan.

Ik zeg altijd tegen een nieuwe spotter, 'alleen helpen als ik het zeg, of als je ziet dat ik het echt niet meer kan' maar dat laatste is voor veel mensen nog onduidelijk:rolleyes:

En een spotter moet trouwens nooit mee helpen tijdens een set(bij mij dan;))

Sterk Wes.

En spotters zijn overrated bij raw bankdrukken.

Terug
Naar boven