Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de indruk dat je niets uit je arch haalt. Je doet hem wel, maar gebruikt hem niet, snap je?
Je hebt de arch wel maar ik heb de indruk dat de spanning die je hiermee moet teweegbrengen ontbreekt. Je holt simpelweg je rug zo lijkt het wel. Druk je je voeten de grond in en druk je je schouderbladen de bank in? Anders heeft een arch volgens mij geen zin, tenzij om sissy-style de ROM te verkorten.
ik heb mijn bank gefilmd.
2 x 70 kg (was nog voor mijn werksets, maar ik kreeg ineens een steek in mijn onderrug tijdens de 2de rep).
70 kg Bench press.mp4 - YouTube
mijn vraag is vooral: hoe is mijn arch?
?Ik druk mijn voeten idd de grond in. Ik voel dan vrij veel spanning in mijn gluten en quads.
En ik druk mijn schouderbladen de bank in. Het is vrij moeilijk om ze daar te houden omdat ik de stang uit die houden moet duwen (ik kan niet anders en niemand in mijn sportschool kan spotten).
Ik zal er volgende keer beter op letten.

Ik word liever niet gespot, dan dat ik gespot wordt door een halve zool.
Ik word liever niet gespot, dan dat ik gespot wordt door een halve zool.

Ik geef voor iemand mij spot aanwijzingen hoe ik het wil hebben. Als je geestelijk in orde bent moet het geen probleem zijn mijn instructies op te volgens![]()
Moet je eens iemand vragen bij de bench te spotten....
Dat doe ik elke borst training.. Als ik merk dat de spotter (te veel) helpt waar ik dat niet wil geef ik dat gelijk aan.

)Sterk Wes.
En spotters zijn overrated bij raw bankdrukken.
Afhankelijk van wat voor haken er op je bench rack zitten.
En inderdaad, t*ring sterk Wesley.