XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jawel, maar de meeste commerciele gyms hebben van die enorme opstaande haken, waarbij je de halter eerst 4 cm omhoog moet tillen en je de spanning in je schouderbladen gewoon kwijt bent.

Bedankt mannen was erg blij met die 2e set ;-)

die 'swing' of 'slag' (zal vast een pro-term voor zijn) die je maakt met je onderrug als je bijna ass to the grass bent, is dat nou in orde?
je laat je billen een knikje maken naar de grond.

ik zie redelijk wat mensen dat doen in mijn gym.
heb mezelf nooit gefilmd maar doe het denk ik ook lichtelijk.

Ik vind zijn butwink heel erg meevallen!

Hij zou nog wat verder naar achter kunnen gaan zitten en nog iets meer zijn rug opspannen. Vind het nette squats voor de rest.

buttwink, ok

maar, is dat geen slecht iets?
slijtage of verkeerde spanning of iets dergelijks?

buttwink heeft te maken met te weinig spanning op je abs, te zwakke abs, niet goed naar achter zitten, of slechte flexibiliteit.

buttwink heeft te maken met te weinig spanning op je abs, te zwakke abs, niet goed naar achter zitten, of slechte flexibiliteit.

Of gewoon een makkelijkere manier om op diepte te komen.
De discussie dat een (kleine) buttwink goed of slecht zou zijn, is hier al vaak genoeg gevoerd, denk niet dat we er uit komen.

Of gewoon een makkelijkere manier om op diepte te komen.
De discussie dat een (kleine) buttwink goed of slecht zou zijn, is hier al vaak genoeg gevoerd, denk niet dat we er uit komen.

Of het uit maakt is voor iedereen verschillend, maar naar mijn mening kan je er, mits je er aandacht aan besteed, kan je er van af komen. Zie bij bv pardeep en pjotr ook geen butwink, iaw techniek techniek techniek

Of het uit maakt is voor iedereen verschillend, maar naar mijn mening kan je er, mits je er aandacht aan besteed, kan je er van af komen. Zie bij bv pardeep en pjotr ook geen butwink, iaw techniek techniek techniek

Jawel, maar er zijn ook genoeg goede IPF-lifters die wel een buttwink gebruiken, dus dat zegt ook niet zo heel veel. Daarnaast scheelt het ook nog wel of je echt ass to the grass squat of net onder par. Kan zijn dat je voor dat stukje extra diepte een buttwink nodig hebt.
Ik zeg niet dat je er niet aan zou moeten werken, maar alleen dat het niet per se fout is of enorm blessuregevoelig of wat dan ook.

pardeep en pjotr hebben dat wel, maar niet zo overdreven
zelfs igor gagin heeft het en ik heb eigenlijk niemand meer dan zijn 3x400 raw zien squatten op Malanichev na.

Maar het enige wat mij opvalt bij die squat van sandro is dat z'n voeten bewegen en op de binnenkant van je voet leunt. Hierdoor verlies je ook spanning op je heupen en het lijkt me niet zo prettig voor je enkels en knieën.

Haha mooie laatste

Is een RPB trademark, maar liever doe ik het zoals jij Jitse;)
Onderrug is gelukkig alleen wat stijf zoals het hoort en verder niets. Nu die DL weer eens rustig wat verder opbouwen.

Prachtige 12 reps van jou!

Ik zit de rest van die deadlift filmpjes van Borger te kijken, maar Berend is hier wel heel willekeurig streng, jezus zeg.

Terug
Naar boven