- Waardering
- 7.025
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes dat uittillen. Je kon imo wel beter wat lichter pakken en een grotere afstand lopen met turn.
Limburger was 125 farmers + lagere uitpak
mooi toch voor een eerste keer

was vooral op het moment van wedstrijd benieuwd hoe ik zelf zou staan ten opzichte van die '' pannekoek''. Kon ik toen niks van zeggen aangezien ik nog nooit iets richting events gedaan hadgaat om de hoogte van uitpak en je moet jezelf niet vergelijken met die pannekoek.
was vooral op het moment van wedstrijd benieuwd hoe ik zelf zou staan ten opzichte van die '' pannekoek''. Kon ik toen niks van zeggen aangezien ik nog nooit iets richting events gedaan had

was vooral op het moment van wedstrijd benieuwd hoe ik zelf zou staan ten opzichte van die '' pannekoek''. Kon ik toen niks van zeggen aangezien ik nog nooit iets richting events gedaan had

snap ik, vind het ook prachtig hoe je in de achtertuin zo je ding staat te doen, doet me denken aan hoe ik hier in de achtertuin de kuilen in de tegels gooide met clean en jerk![]()
Squats van vandaag:
respect dat het alweer zo "goed" gaat.. heb je beetje anoniem gevolgd. met die nare enkel blessure. keep it up man!!!
Gr. Dennis
Thanx kerel, altijd leuk om te horen!![]()