Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

prachtige techniek weer. Ik zie wel wat kleine puntjes maar het gaat de perfecte vorm wel benaderen zo langzamerhand man. Jaloers.

haha perfect valt wel mee hoor, maar het gaat goed, thanks

Mooi einde!

whaaha,:D en zat zelfs meer in

Netjes dat uittillen. Je kon imo wel beter wat lichter pakken en een grotere afstand lopen met turn.

Limburger was 125 farmers + lagere uitpak :)

mooi toch voor een eerste keer

gaat om de hoogte van uitpak en je moet jezelf niet vergelijken met die pannekoek.

gaat om de hoogte van uitpak en je moet jezelf niet vergelijken met die pannekoek.
was vooral op het moment van wedstrijd benieuwd hoe ik zelf zou staan ten opzichte van die '' pannekoek''. Kon ik toen niks van zeggen aangezien ik nog nooit iets richting events gedaan had

was vooral op het moment van wedstrijd benieuwd hoe ik zelf zou staan ten opzichte van die '' pannekoek''. Kon ik toen niks van zeggen aangezien ik nog nooit iets richting events gedaan had

Maakt niet uit, gewoon events doen en het is altijd fijn om je motivatie ergens uit te halen. Ook al was het niet helemaal de juiste info :p

Geloof me de farmers van smtl zijn een pak lager en dat doet ALLES.

snap ik, vind het ook prachtig hoe je in de achtertuin zo je ding staat te doen, doet me denken aan hoe ik hier in de achtertuin de kuilen in de tegels gooide met clean en jerk:)

snap ik, vind het ook prachtig hoe je in de achtertuin zo je ding staat te doen, doet me denken aan hoe ik hier in de achtertuin de kuilen in de tegels gooide met clean en jerk:)

haha thanks, normaal train ik in mijn kelder,
maar nu was het z'n mooi weer dus dan maar naar buiten+ dak is iets te laag voor clean en jerk met schoenen aan in mijn kelder

Gefeliciteerd! Succes in de finale!

Gefeliciteerd Dennis verdiend gewonnen

Zo die Gijs, leek Speedy Gonzales wel, haha

Succes in de finale Dennis

Terug
Naar boven