AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

ziet er goed uit Ziyed

thanks G

the **** man, dubel overhandse grip met 270kg? sterk!

Ik heb een aardige grip, maar voor een triple met 270 heb ik wel hook grip nodig ;)
Na deze set voelde het wel alsof beide duimen tussen een autodeur gekomen zijn.

t*ring Ziyed! Doe je goed op jouw verjaardag!

DL suit zit precies wat te strak voor je? Squat en bench zien er nice uit!

Gaat echt goed Ziyed, t*ring sterk.

Mooie 'easy' beurten zeg.

Prachtig man, technisch ook heel goed. Nogmaals gefeliciteerd.
Onbegrijpelijk trouwens dat er geen safety racks worden gebruikt bij de benchpress, dit is toch een bond die onder de IPF valt.

En Ziyed, ook verdomd sterk natuurlijk man.

t*ring Ziyed! Doe je goed op jouw verjaardag!

thanks, maar dit was gister ;) vandaag niet zo boeiend getild, alleen 9x200 sumo deadlift (dacht dat het er 10 waren)

DL suit zit precies wat te strak voor je? Squat en bench zien er nice uit!

Nope deadlift suit is zelfs ruim (maat 54). Maar ik neem aan dat je bedoelt dat ik niet op een normale manier bij de stang kom? Dat is gewoon een fat guys issue, vooral door de riem erbij.

Gaat echt goed Ziyed, t*ring sterk.
thanks

Thx bazen!!

Mooie strain op die 200 man. Squat lijkt nog wat ongecontroleerd te zijn?

Ja dat bedoelde ik idd, de GM bij het omhoog komen.

natuurlijk nog niet half zo indrukwekkend als big Z of triple maar toch een begin ervan ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NLvivTTADlM&feature=g-upl

Dude "niet half zo indrukwekkend" wat zeg jij nu :p je bent gewoon goed bezig!
Hou er even rekening mee dat je 30kg lichter weegt als ik en 3jaar jonger bent?:rolleyes: Nog tijd zat dus.

En uw squat is al veel verbeterd, kan nog altijd beter natuurlijk maar tis op de goeie weg, gewoon aan blijven werken.
Bench techniek (zowel raw als in shirt denk ik) kan wel nog veel beter volgens mij. Probeer niet meteen bar boven je hoofd te brengen :p
Echt jammer van je DL want vond je hem nu niet echt over je benen trekken en neergaande beweging zie ik ook niet echt. Maarja 1 scheidsrechter meer die daar ook zo over denkt en je hebt hem...

Had er trouwens niet op gelet gisteren maar je had je squatschoenen niet mee?

ja die squatschoenen, vorige week (openers voor wedstrijd) had ik ze niet mee en geraakte dan goed diep en wou nu geen risico nemen :p

Terug
Naar boven