XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

redelijk?(zal wel sarcastisch zijn) :p
had hij niet al eens 200 raw gebencht ook?

Was enigszins sarcastisch ja. Met dat totaal zou die met 10kg voorsprong ongeveer wereldkampioen RAW zijn bij de IPF, maar dat is zonder wraps dus alsnog beetje gissen.

t*ring wat ben jij toch sterk Sanne!

belachelijk sterk. op naar 300 yoke

Wow Sanne je bent echt een beest! Sterk hoor.

360 kg Deadlift mixed grip RAW zonder straps/riem/pak!! Moet erbij zeggen dat ie niet helemaal gelocked was (kwestie van cm's) omdat de ietwat gladde stang uit mn vingers gleed. Maar rugkracht te over. Laatste tijd (te) veel met straps getraind en dan een niet zo'n ruwe stang... maar ik reken em goed! #askMo

Helaas niet op film......

van jou geloof ik het wel ;)

hoe kun je video uploaden vanaf je computer hier

Niet, je kan t via Youtube doen

hmm ok.
Ik heb al via facebook mensen die techniek check doen. Komt andere keer wel dan

Kan ook via facebook, maar je kan t alleen niet rechtstreeks naar de site uploaden

Kan ook via tinypic.com indien je geen youtube kanaal wil aanmaken

Nice man!;)

Wow maat, ik zou iets aan die bolling in je onderrug doen, want dat zal niet lang goed gaan zo, vrees ik. En zegt die kerel nou "iets te diep" op het einde? Ik geloof niet dat ie te diep is hoor... Zo te zien valt er nog wel het één en ander te spijkeren aan je form. Het lijkt erop dat je je te veel laat leiden door het pak, in plaats van dat jij het pak leidt. Je gaat echt voorover donderen zo, en nu heb je m nog niet eens helemaal aan. Heb je ook al in full gear gesquat? Welke wedstrijd ga je doen?

Super prestatie! Congrats met de 1e 800+. Op naar de 900 :)

@tymboo wordt mijn 3e wedstrijd in kampen
@ eddine ik dacht dat als je je knieen meer naar voren laat gaan dat het moeilijker word om op diepte te komen.

Terug
Naar boven