AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

suckt wel dat je eerst 5 stappen achteruit moet doen voor je kan squatten... doet me pcies denken aan de fitness op de A12 naast de decathlon.

Is het niet aan te raden de bar lager te leggen als je low wilt gaan? Dan kan je de bar toch beter in een verticale lijn laten bewegen of zit ik hier fout?

Maar echt strong gast, mooie PR!

Is het niet aan te raden de bar lager te leggen als je low wilt gaan? Dan kan je de bar toch beter in een verticale lijn laten bewegen of zit ik hier fout?

Maar echt strong gast, mooie PR!

Dit is voor mij de enige plek waar de stang goed ligt.
Heb wel eens lowbar geprobeerd maar ligt totaal niet goed of glijd weg.

Dit is voor mij de enige plek waar de stang goed ligt.
Heb wel eens lowbar geprobeerd maar ligt totaal niet goed of glijd weg.

Moet je gewoon gewoon worden, je zal ook merken dat de squat dan beter gaat, als je low bar doet, mag je in staande positie al iets meer voorover hangen en ellebogen achteruit en borst vooruit, dan glijd die bar niet meer, had dat probleem ook op begin.

suckt wel dat je eerst 5 stappen achteruit moet doen voor je kan squatten... doet me pcies denken aan de fitness op de A12 naast de decathlon.

Da suckt idd.

Maarja, mooi dat ze het rack toch al omgedraait hebben. Hoef ik niet meer in die stomme spiegel te kijken.

@bb1990: Mooi PR!

je ploft naar achteren en je hele spanning is weg man....

Inderdaad. Box is te laag, denk ik.

ik vind het er wel goed uit zien?

je ploft naar achteren en je hele spanning is weg man....

Ik zie het niet hoor, hij pakt wel wat momentum door rechtop te gaan zitten.
Inderdaad. Box is te laag, denk ik.

LOW box, dat is sws beneden paralel en dat is het geval

De essentie van de low box is juist dat je naar achteren gaat zitten. Maar met een max attempt de ultieme form nog maintainen is ook wel een beetje veel gevraagd.

okay fair enough :)

Filmen van lifts is en blijft een idee.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Guts
Heel mooi Sanne! Heel sterk.

nette lift en sterk!

Wauw, goed zeg.

Terug
Naar boven