Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

ZOu toch proberen clean grip aan te leren, dan kan je meer spanning houden op je rug, je lijkt nu namelijk iets voorover te vallen als je uit de hole komt

Sterk weeral man, je blijft ook goed recht ondanks zware gewichten...

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 23:12 ----------

ZOu toch proberen clean grip aan te leren, dan kan je meer spanning houden op je rug, je lijkt nu namelijk iets voorover te vallen als je uit de hole komt

Zie ik dus helemaal niet, dat voorover vallen bij ziyed, om eerlijk te zijn :p
ik doe cleangrip en bij mij is het pak erger, tom_vt (goeie frontsquatter van mn club) doet uiteraard ook clean grip en bij hem is spanningverlies in bovenrug altijd reden van falen.

Thanks voor de tip Bart. Doet me goed om dat van jou te horen gezien jij wel een meester front-squatter bent.

Sterk weeral man, je blijft ook goed recht ondanks zware gewichten...

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 23:12 ----------

ik doe cleangrip en bij mij is het pak erger, tom_vt (goeie frontsquatter van mn club) doet uiteraard ook clean grip en bij hem is spanningverlies in bovenrug altijd reden van falen.

the troll is strong

• Like
Waarderingen: Guts

:roflol:

Iemand commentaar op mijn front squats?

Is de 4e keer in mijn leven dat ik front squat en gewoon squaten doe ik niet veel vaker :o
(geen squatrack in mijn gym, vanaf januari ga ik ergens anders trainen)

http://www.youtube.com/watch?v=z6qArnxcHFo

verkeerde vid brah

ik vind het er heel netjes uitzien, ik weet niet hoeveel % je gebruikt maar je houdt alles goed upright, rug is mooi recht en squats zijn full

ik vind het er heel netjes uitzien, ik weet niet hoeveel % je gebruikt maar je houdt alles goed upright, rug is mooi recht en squats zijn full
Geen idee hoeveel % het is van mijn 1RM. Ik denk wel dat er nog een 10kg bij kon. Maar het was enkele maanden geleden, dus ik wou niets forceren

Misschien een noobvraag :o maar mijn knieën komen voorbij mijn voeten. Is dat erg? :o

Nee is niet erg

do you even lift?

vreselijk goede frontsquat arnodsi, ben benieuwd hoe het eruit ziet als het zwaar word

Sterk! Corpaul.

iWj negeert voor het gemak even de 240 kilo squat er na.

he sorry man

Terug
Naar boven