MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Thx guys. Nee Bartje ook niet van plan hehe.
Wie is g-men?:D

Lekker sven!

Als ik wat filmpjes voor bij zie komen van de betere benchers op dit forum zie ik jullie vaak uitblazen wanneer jullie drukken. Doen jullie dit altijd (dus ook bij 1rm pogingen) of als je voor meerdere reps gaat? Ik hou zelf altijd mijn adem in en was wel benieuwd wat jullie aanraden.

je knien lijken wat naar binnen te vallen, probeer je voeten iets rechter te zetten.

Ziet er verder wel naice uit

ik durf geen feedback meer te geven op deadlifts na dat laatste discussie topic over de beste techniek :roflol:

je knien lijken wat naar binnen te vallen, probeer je voeten iets rechter te zetten.

Ziet er verder wel naice uit

Dat zou best kunnen, zal er de volgende keer eens opletten. Bedankt!

Ik had verwacht dat mn DL minder goed was..

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 20:16 ----------

ik durf geen feedback meer te geven op deadlifts na dat laatste discussie topic over de beste techniek :roflol:

Ja iedereen heeft al gauw zijn eigen visie.. Daarom ook dat ik het hier vraag, dan heb je niet zo gauw die jonge gassies die hun 'ervaringen' willen delen.. :rolleyes:

Als ik wat filmpjes voor bij zie komen van de betere benchers op dit forum zie ik jullie vaak uitblazen wanneer jullie drukken. Doen jullie dit altijd (dus ook bij 1rm pogingen) of als je voor meerdere reps gaat? Ik hou zelf altijd mijn adem in en was wel benieuwd wat jullie aanraden.

Uitblazen

Ik ben niet 1 van de betere benchers van dit forum, bij de concentrische fase van de beweging blaas je uit. En dan maakt het niet uit of je 1 rep maakt of 10.

Deadlifts zien er naar mijn idee wel netjes uit. Zou alleen zelf naar voren kijken i.p.v. naar beneden.

snap alleen niet waarom je die 2e rep afbreekt

hoofd hoeft niet per se naar voren, je hele rug staat netjes neutraal, ga het nu niet forceren als het zo netjes is ;)

Mijn mening over filmpje Axel1994 -> fijn dat je zo kan archen maar minder dan 100kg falen met zo'n ROM wil toch zeggen dat je misschien beter eerst fatsoenlijk 'gewoon' kan leren drukken. Als ik die "powerliftingzaal" zou binnenwandelen en iemand met zo'n arch zo weinig gewicht zie wegdrukken zou er een facepalm aan te pas komen.
Succes met je doelen verder. Not hatin', just advisin'.

Terug
Naar boven