- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je knien lijken wat naar binnen te vallen, probeer je voeten iets rechter te zetten.
Ziet er verder wel naice uit
ik durf geen feedback meer te geven op deadlifts na dat laatste discussie topic over de beste techniek![]()

Als ik wat filmpjes voor bij zie komen van de betere benchers op dit forum zie ik jullie vaak uitblazen wanneer jullie drukken. Doen jullie dit altijd (dus ook bij 1rm pogingen) of als je voor meerdere reps gaat? Ik hou zelf altijd mijn adem in en was wel benieuwd wat jullie aanraden.
Als ik wat filmpjes voor bij zie komen van de betere benchers op dit forum zie ik jullie vaak uitblazen wanneer jullie drukken. Doen jullie dit altijd (dus ook bij 1rm pogingen) of als je voor meerdere reps gaat? Ik hou zelf altijd mijn adem in en was wel benieuwd wat jullie aanraden.
Deadlifts zien er naar mijn idee wel netjes uit. Zou alleen zelf naar voren kijken i.p.v. naar beneden.
Dank voor je feedback, dan kan ik weer met een gerust hart deadliften 
Deadlifts zien er naar mijn idee wel netjes uit. Zou alleen zelf naar voren kijken i.p.v. naar beneden.

En ben vaak te voorzichtig, bang dat de uitvoering er onder lijd..http://www.t-nation.com/free_online...how_to_pull_1008_pounds_and_make_it_look_easy
ctrl-f head position
toevallig dat ik die vanmiddag heb gelezen, voor zelfde geld is het de grootste onzin, maar who cares![]()
Daar staat toch dat je je hoofd neutraal moet houden, niet naar boven en ook niet naar beneden.