- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik schiet nog steeds met mijn kont eerst de lucht inJa het zijn p*ssy weights, maar het gaat om de techniek
Is die wat goed?
6x140
http://www.youtube.com/watch?v=Nv4Y6XDza4Q
5x145
http://www.youtube.com/watch?v=JBpWRzG3rbw

Oké, bedankt man!!Het is vrij simpel. Je schouders moeten net voor de stang hangen om hem los te kunnen trekken.
Je begint met je schouders te ver naar achteren, dus om het gewicht los te krijgen kantelt je lichaam iets naar voren om zo een betere hefboom te krijgen. Bij veel mensen resulteert die in een bolle rug, maar bij jou niet dus in principe maakt het niks uit.
Je trekt hem ook totaal niet stifflegged, dus geen probleem.
Een deadlift is geen squat, dus je hoeft niet zo laag met je heupen te starten.
Verder ziet het er best goed uit man. Dat gelul dat je kont omhoog schiet erg is, niet te veel naar luisteren.

Het is vrij simpel. Je schouders moeten net voor de stang hangen om hem los te kunnen trekken.
Je begint met je schouders te ver naar achteren, dus om het gewicht los te krijgen kantelt je lichaam iets naar voren om zo een betere hefboom te krijgen. Bij veel mensen resulteert die in een bolle rug, maar bij jou niet dus in principe maakt het niks uit.
Verder ziet het er best goed uit man. Dat gelul dat je kont omhoog schiet erg is, niet te veel naar luisteren.
Het is vrij simpel. Je schouders moeten net voor de stang hangen om hem los te kunnen trekken.
Is het beter om te pullen vanuit een beginpositie waarin je heupen lager zijn dan je knieën?
Als wij het hebben over hetzelfde punt op de heupen, lijkt mij dat tamelijk onmogelijk.
Nee, je hebt gelijk. In geval van kont als referentie? Dus ''onder parallel'' beginnen.
Onder parallel is niet je kont, maar goed je hoeft niet zo diep mogelijk te starten...
Is nogal afhankelijk van je lichaamsverhoudingen.
Meestal hoe slechter de verhoudingen voor een deadlift, hoe dieper er wordt gestart. Dus lange armen (+kort torso) starten meestal met de heupen hoog, maar dat is niet zo concreet te zeggen wat het beste is.
Thanks. Altijd afgevraagd, gezien ik vrij lange benen heb en dus vaak bij zware lifts naar mijn doen meer stiffed uitvoer. Maar dat maakt verder niet veel uit zeg jij dus?
Nee dat zeg ik niet. Is toch ook niet te zeggen zonder je deadlift te zien?
)